• Головна
  • Американці зробили вибір: США підкорив бренд з України
08:45, 9 листопада 2016 р.

Американці зробили вибір: США підкорив бренд з України

Вітчизняні виробники впевнено завойовують висококонкурентний американський ринок. У порівнянні з 2015 роком обсяги продажів бренду «Хортиця» в США виросли на 120%.

Як зазначає комерційний директор «Хортиця» в США Стів Аккерман, сьогодні бренд дуже популярний в Штатах. «Американці відмінно розбираються в якості продуктів. Для них є важливим той факт, що «Хортиця» отримує виключно позитивні відгуки експертів на міжнародних конкурсах і виготовляється зі спирту нового покоління «Пшенична сльоза» на основі добірної пшениці, який перевершує світові стандарти за чистотою і м'якістю смаку. Незважаючи на перенасичений ринок і колосальну конкуренцію, нам вдалося збільшити обсяги продажів «Хортиця» в США на 120%», – підкреслює Аккерман.

Також, за словами виробників, для «Хортиця» ексклюзивно використовується унікальний італійський дозатор зі срібним ефектом металізації. Такий дозатор неможливо підробити, він служить ще одним ступенем захисту продукту, покращує його властивості та додатково очищає – підкреслюють експерти.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#хортица
ТОП новини
"Пенсіонери на вулицях опиняться в руках ТЦК, остаточне рішення щодо призову літніх чоловіків": мобілізація, повістки і ЗСУ
Подвійна трагедія: на Тернопільщині в один день померло подружжя, яке прожило разом 34 роки
Посилена мобілізація з 1 січня накриє цілі натовпи, ТЦК чекатиме з рейдами масово у цих 6-х місцях: нові правила, повістки
"Хотів продати крадене, приховавши нестачу": на Тернопільщині викрили водія, який розбавив азотні добрива водою
Оголошення