09:15, 22 листопада 2016 р.
За ініціативи «Самопомочі» у тернопільських маршрутках з’являться інформаційні бланки
У тернопільських пасажирів обмаль інформації про тих, хто відповідає за їхнє перевезення, - зазначає секретар постійної комісії з питань економіки, промисловості, транспорту і зв’язку, самопомічевець Віктор Генсерук.
Приміром, дізнатися, знаходячись в салоні, хто є власником маршрутки, який страховик відповідає за життя пасажирів і куди поскаржитись в разі необхідності, сьогодні неможливо, – каже він.
За час роботи в комісії депутат отримав чимало скарг на те, що в тернопільських маршрутках порушуються права пасажирів, а ідентифікувати транспортний засіб, аби покарати винуватця, не вдається, бо в салоні таких даних немає. Тож Віктор Генсерук подав на розгляд сесії міської ради депутатський запит із вимогами перевірити у кожному маршрутному таксі повноту інформації.
Ще однією проблемою, на яку найчастіше нарікають люди, є перекидання трафаретів. Тобто зовні маршрутного таксі заначено один номер, а всередині інший, що дезорієнтує пасажирів. Тож депутат вимагає продублювати передній і задній трафарети.
А ще, на думку Віктора Генсерука, було б добре виготовити інформаційні бланки, в яких вказати такі дані:
1) вартість проїзду всіх категорій пасажирів;
2) реєстраційний номер транспортного засобу;
3) відомості про водія (прізвище, ім’я та по батькові);
4) відомості про перевізника (найменування, адреса і телефон із зазначенням юридичної чи фізичної особи);
5) відомості про страховика (найменування, адреса і телефон із зазначенням юридичної чи фізичної особи);
6) контактні телефони: гарячої лінії міської ради і управління транспорту, комунікацій та зв’язку міської ради.
На сесії міської ради, яка відбулася 21 жовтня, депутати підтримали ініціативу Віктора Генсерука доповнити салони громадського транспорту додатковими даними. Управлінню транспорту і зв’язку дано доручення до кінця листопада виготовити спеціальні бланки зі всією необхідною пасажирам інформацією.
На вимогу самопомічевця, інформаційний бланк повинен бути такого розміру, аби його можна було прочитати з відстані не менше як метр, і в усіх салонах маршрутних таксі він має бути розміщений в однакових місцях.
Тож вже з грудня, їдучи у громадському транспорті, тернополяни знатимуть, хто здійснює перевезення та куди поскаржитись.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:17
Вчора
ТОП новини
Оголошення
18:07, Вчора
11:17, Вчора
11:53, 27 листопада
16:48, 4 грудня
11:28, 25 листопада
live comments feed...