• Головна
  • Місто треба поділити, а тоді прибирати - пропозиція депутатської комісії
08:30, 25 листопада 2016 р.

Місто треба поділити, а тоді прибирати - пропозиція депутатської комісії

Поділити місто на декілька зон, за кожну з яких відповідатиме окремий підрядник щодо прибирання території, пропонують члени комісії, яка аналізувала причини минулотижневого колапсу в Тернополі. Таким чином можна буде уникнути ситуацій, коли техніки нема, або якісь вулиці опиняються поза переліком необхідних для прибирання. Крім того,  техніку треба відслідковувати за допомогою GPS-трекерів, щоб бачити, які вулиці зараз прибирають, і де сама техніка знаходиться в разі потреби.

Відповідне звернення до міського голови міста у Фейсбуці розмістив депутат міської ради Іван Сороколіт.

У зверненні, зокрема, йдеться про наступне:

1. Поділ міста на кілька (3-5) зон прибирання і пошук підрядників шляхом тендеру (електронних торгів) окремими лотами. Такий підхід дозволить залучати кілька організацій, котрі змагатимуться між собою за якість прибирання та дозволить забезпечити взаємозамінність й взаємодопомогу при виникненні форс-мажорних обставин.

2. При поділі міста на окремі зони з прибирання мінімізувати або ж взагалі уникнути явища так званих «нічийних територій», тобто територій, на котрих ніким не проводиться договірне замовлення з прибирання.

3. Обов’язковою умовою залучення підрядників має бути обладнання механізованої техніки пристроями геолокації (GPS-трекерами) з доступом до них представників виконавчих органів міської ради. Це дозволить проводити якісніший поточний контроль за фактичним виконанням робіт.

4. Перед оголошенням тендерів, пов’язаних зі сферою ЖКГ, заслуховувати рекомендації (не погодження) профільної депутатської комісії щодо тендерних умов.

5. Спільно з міським головою, фінансовим управлінням, профільною депутатською комісією з питань бюджету та фінансів, профільною депутатською комісією з питань житлово-комунального господарства, екології, надзвичайних ситуацій, енергозабезпечення та енергоефективності вивчити доцільність та можливість закупівлі спеціалізованої техніки з прибирання та утримання міста для існуючих комунальних підприємств.

6. У бюджетах комунальних установ та закладів, на утриманні котрих є об’єкти нерухомості та земельні ділянки, передбачати статті витрат з вуличного прибирання.15137675_238003086619512_3661642638352760257_o

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ЖКГ #прибирання #техніка
Останні новини
ТОП новини
"Мобілізація набирає силу, ТЦК почали шукати чоловіків без цих 5 ознак": скасування бронювання до 1 січня, повістки, ЗСУ
"В Україну пре шалений вітер і несамовитий мороз, грізний снігопад та дощ почнуть вирувати": де негода буде на Новий рік
"В Україні ніхто не чекав цього від курсу валют, долар летить до червоної межі прямо на свята": що станеться в обмінниках
"Мобілізація стрімко наростає і посилюється, ТЦК шукає цих чоловіків у базах і на вулицях": повістки, покарання, ЗСУ
live comments feed...