• Головна
  • В Україні змінено розмір соцпільги
10:20, 10 січня 2017 р.

В Україні змінено розмір соцпільги

Як інформували  в управлінні податків і зборів з фізичних осіб Тернопільської ОДПІ, у зв’язку із встановленням станом на 1 січня 2017 року нового розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць) – 1600 грн, змінився  розмір соціальної пільги та граничний розмір доходу, що дає право на отримання такої пільги (довідково: соцпільга – це право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги).

Зокрема, 100 відсоткова пільга становитиме – 800 грн, соцпільга в розмірі 150 відсотків складатиме – 1200 грн, а дохід осіб, які мають право на застосування пільги  в розмірі 200 відсотків, зменшуватиметься на 1600 грн. Граничний розмір доходу, що дає право на отримання такої пільги, складає – 2240 грн.

В управлінні, також нагадали, що податкова соціальна пільга застосовується до нарахованого платнику податку місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати).

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#пільги #податки
ТОП новини
"Підвищення тарифів на світло до 9,7 грн, а на газ — до 22 грн": українці почнуть платити більше незабаром
"ТЦК отримали можливість покарати ухилянтів по-новому, українських водіїв чекають нові заходи": мобілізація з 1 грудня
"ТЦК готують нові заходи з вилову ухилянтів, повістки накриють їх у нових 6-ти місцях": категорії та мобілізація з 1 грудня
"Пенсіонери змушені почати платити за проїзд, їхнє посвідчення більше не діє": нові правила для українців
Оголошення