• Головна
  • У комунальних підприємствах Тернополя бухгалтери заробляють удвічі більше за своїх керівників
17:00, 25 липня 2012 р.

У комунальних підприємствах Тернополя бухгалтери заробляють удвічі більше за своїх керівників

У комунальних підприємствах Тернополя нездорова тенденція. Бухгалтери тут заробляють удвічі, а то й утричі більше, ніж їхні керівники. Водночас при збиткових показниках діяльності на підприємствах нараховуються кількатисячні премії.

Така ситуація видалася дивною не тільки журналістам «Номер один», а й представникам мерії.

Відтак до п’ятниці, 27 липня, КП Тернополя повинні надати у міську раду розрахунки виплат по кожному працівнику підприємства. Нераціональне використання кадрового потенціалу комунальних підприємств – проблема не нова. Гроші на заробітну плату комунальники витрачають не з власної кишені, тому дане питання їм не буде болюче.

Інша справа – коли люди отримують не зарплату, а мегазарплату, натомість підприємства працюють у збиток. Така тенденція простежується на КП «Ритуальна служба», річний оббіг якої близько 3 млн. грн., аналогічна ситуація з КП «Місто» і ще ряді підприємств. Середня заробітна плата директора КП становить 3-5 тис. грн., натомість у головного бухгалтера близько 10 тис. грн., причому щоразу недоліків у роботі останніх відділ внутрішнього контролю ТМР виявляє більш, ніж достатньо.

Сьогодні, 25 липня, КП «Ритуальна служба» звітувало перед членами виконавчого комітету. Цікавим виявився той факт, що при збиткових показниках працівникам протягом кварталу виплачують премій на загальну суму 13 тис. грн. Водночас протягом 2011 року підприємство планувало заробити 42 тис. грн., натомість виконало фінансовий план лише на п’яту частину задуманого – 8 тис. грн. Більше того, з’ясувалося, що витрати на премії закладені у вартості наданої підприємством послуги, а це значно здорожує її для тернополянина.

Іншою важливою проблемо у фінансовій діяльності підприємств є небажання запроваджувати 1С-бухгалтерію. Пояснюється це дуже просто. Більшість бухгалтерів – це люди старої закалки з консервативними поглядами. Комп’ютеризація для них дуже болючий процес, тому вони й надалі продовжують виконувати усі процеси вручну. Як результат, виникає потреба не в одному, а в двох-трьох бухгалтерах. Через недостатню оптимізацію кадрового складу підприємства втрачають кошти, а це гроші громади.

З врахуванням цих нюансів, в мерії підприємства лякають запровадженням централізованої бухгалтерії. Наразі профільні управління міської ради детально вивчають ситуацію і тільки після цього в мерії обіцяють вжити кардинальні заходи.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
live comments feed...