• Головна
  • У ДАІ розповіли про основні причини аварійності на дорогах Тернополя
17:00, 2 серпня 2012 р.

У ДАІ розповіли про основні причини аварійності на дорогах Тернополя

Неправильно облаштовані зупинки і недосконалий графік руху громадського транспорту - чи не дві основні причини аварійності на дорогах Тернополя, кажуть у секторі організації дорожнього руху відділу обласної ДАІ.

Лише за останній місяць у місті відбулось два наїзди на людей, які знаходились на пішоходному переході. Обидва наїзди стались біля автобусної зупинки на вулиці Мазепи, де, аби висадити пасажирів, водії зупиняють маршрутки прямо на переході.

Найбільш завантажені громадським транспортом зупинки "Залізничний вокзал" та "Автовокзал", хоча дорожньо-транспортні пригоди трапляються практично всюди, кажуть у секторі організації дорожнього руху відділу обласної ДАІ,. Тому, аби надалі уникнути аварійності на дорогах, графік потрібно переглянути негайно.

- Якщо ви подивитесь, то там практично одночасно до 6 транспортних засобів, які зупиняються і висаджують пасажирів, можуть бути вони і в 2 ряди ставати і в 1 ряд, хоча розкладом, коли вони погоджували ці маршрути, передбачалося тільки не більше 2 транспортних засобів одночасно. Чому на сьогоднішній день така ситуація? Пов'язано, думаю, що додалась кількість тих транспортних засобів. Я думаю, на сьогоднішній день їх потрібно зменшувати, а не збільшувати, - каже Світлана Поважна, начальник сектору організації дорожнього руху відділу обласної ДАІ.

Зменшити кількість транспорту - не вихід, пояснюють у міському управлінні транспорту і зв'язку. До слова, влітку у Тернополі приблизно на 20 одиниць скоротили кількість маршруток і тролейбусів. Це викликає обурення у пасажирів, яким часто-густо доводиться довше чекати на транспорт. А скоротили його кількість через зменшення пасажиропотоку та ремонт автобусів і тролейбусів, повідомляє TV-4.

- За рахунок того, що нема потреби ганяти всі 100%транспорту, то сьогодні липень-серпень проводяться серйозні ремонти: хто паливну апаратуру, хто двигун, хто ходову, хто гальмівну, хто салони міняє на підлозі настил, для того, щоб нормально забезпечити роботу в осінньо-зимовий період, - каже Ігор Мединський, начальник управління транспорту і зв'язку Тернопільської міськради.

Вже з вересня весь транспорт знову їздитиме за графіком. Проконтролювати водіїв, окрім відповідного управління, можуть і самі пасажири, адже шістдесят відсотків зупинок у Тернополі вже обладнали графіками руху.

- Вже практично майже завершилася робота над автоматизованою системою диспечерського управління, лишилося буквально десь по 1 автобусу обладнати на маршруті, але десь в межах 80% ми абсолютно бачимо все, що робиться на маршрутній мережі, як виконується кожним транспортним засобом, який працює на маршрутній мережі, абсолютно всю картину, - каже Ігор Мединський.

Водії, які порушують графік руху, за це відповідають, запевняють у міському управлінні транспорту і зв'язку. Спочатку пояснювальними записками, а потім навіть усуненням від роботи - на деякий час, або ж остаточно.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
live comments feed...