• Головна
  • Як пояснюють мобільні оператори підвищення тарифів?
20:00, 13 серпня 2012 р.

Як пояснюють мобільні оператори підвищення тарифів?

"Київстар" пояснив ситуацію з підвищенням тарифів для бізнес-абонентів, про яку минулого тижня повідомили ЗМІ.

"Насправді, тарифні плани Бізнес 40, Бізнес 80, Бізнес 120, Бізнес 60 Новий, Бізнес 80 Новий, Бізнес 120 Новий, Бізнес 50, Бізнес 100, Новий Бізнес 150 - є пакетними пропозиціями. Їх користувачі за фіксовану абонентну плату отримують великий обсяг нетарифікованих пакетних хвилин та інших послуг", - заявили в компанії Кореспонденту.

У департаменті з корпоративних зв'язків "Київстара" пояснили, що, оскільки кожний пакет передбачає велику кількість пакетних послуг, ціна на які не змінюється, більшості клієнтів зміни не стосуватимуться.

"Корегування ціни, яка набере чинності з 17 серпня, стосуватиметься виключно вартості хвилини за межами пакету - до 1,20 грн за хвилину. Це буде єдина стандартна ціна на всі непакетні хвилини для клієнтів цих тарифів", - додали в компанії.

Для тих клієнтів, яким необхідно ще більше обсягів пакетних послуг, "Київстар Бізнес" запроваджує нову пропозицію - пакетну послугу "Інші мережі" - 25 хвилин, яку можна замовити на додаток до свого тарифного плану.

"Таким чином, фактичне підвищення ціни є тільки в двох непакетних тарифних планах Бізнес 10 і Бізнес 20 - які базуються на застарілій тарифній моделі "плата за кожну одиницю послуги", і де немає пакетних хвилин для дзвінків на інші мережі", резюмує оператор.

Зазначимо, "Київстар" з 17 серпня підвищує вартість вихідних дзвінків на номери мобільних (крім "Київстар" і "Голден Телеком") і фіксованих операторів на 26-50% до 1,2 грн/хвилина в 11 тарифних планах для бізнес-абонентів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...