Клієнти ПриватБанку відзначили «чорну п’ятницю» на AliExpress півмільйоном купівель

Клієнти ПриватБанку відзначили «чорну п’ятницю» на AliExpress півмільйоном купівель, Григорій Андрощук

За період традиційних мегарозпродажів на сайті AliExpress клієнти ПриватБанку здійснили понад 517 тисяч купівель на суму близько 9 мільйонів доларів. За даними ПриватБанку, 11 листопада 2017 року порівняно з торішньою «чорною п’ятницею» зафіксовано 20-кратне зростання оплат картками банку.

«Наші клієнти вміють і вже звикли платити картками онлайн, незважаючи на 20-кратне зростання оплат, кількість звернень клієнтів у службу підтримки 3700 зросла лише у 2,5 разу, – зазначає маркетинг-директор ПриватБанку Микола Щербина. – Банк опрацьовував запити на збільшення інтернет-лімітів у режимі онлайн».

За інформацією ПриватБанку, основною причиною неуспішних купівель у період «чорної п’ятниці» стала відсутність на картці необхідної кількості коштів – 64% відмов, далі йдуть помилки під час введення даних картки – 21% і неправильне введення секретного коду – 10%.

приватбанк AliExpress клієнти
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі