
08:45, 7 вересня 2012 р.
Популярність продукції «Опілля» створила проблеми для заводу
З настанням літа тернопільський завод «Опілля» зіткнувся з несподіваною проблемою – підприємство не встигало задовольняти попит, хоча працювало на повну потужність.
Як пояснив комерційний директор «Опілля» Володимир Гульовський, натуральні складники виробленого пива та квасу зробили продукцію на стільки популярною, що підприємство не в силі було забезпечити усі замовлення.
«Хоча як тільки я і наша команда молодих менеджерів у 2011 році прийшли на підприємство, то не було широкого асортименту продукції, не було реклами. Насамперед ми склали план розвитку підприємства, була зроблена ставка на покращення якості і розширення асортименту. Наші технологи розробили нову рецептуру і ми почали виробляти пиво «Жигулівське». На сьогодні воно має шалений попит. Із всього пива, яке виробляє завод, 70% складає саме «Жигулівське».
Минулого року ми вийшли на ринки сусідніх областей і сьогодні наша продукція є практично у всій Західній Україні», – каже Володмир Гульовський.
За його словами, за останні два роки на заводі збільшилась зарплата, зросли відрахування до бюджету. Підприємство стало рентабельним і почало працювати на прибуток.
«Якщо тенденції збережуться, ми зможемо вкладати кошти в закупівлю нового обладнання, проводити модернізацію. При цьому покращуватимуться умови праці, а також соціальний пакет працівників. Власне без них ми б не досягли таких успіхів. Приємно, що на пивоварні сформувався чудовий колектив, який бажає працювати, який має бачення подальшого розвитку.
Мені ж як керівнику допоміг адаптуватися на підприємстві досвід роботи на посадах вчителя, юриста Збаразької міської ради, а згодом – голови райдержадміністрації та начальника обласного управління туризму. Адже за цей час формувалося і відшліфовувалося вміння розуміти людей, підтримувати їх, знаходити з ними спільну мову для вирішення проблем», – зауважив Володимир Гульовський.
При цьому керівник підприємства відзначає, що для підприємців однією з найбільших проблем залишається податкове законодавство.
«На сьогодні воно однаково б’є як по дрібному підприємстві, так і по великому. Держава мала б підтримати малий і середній бізнес. Ми неодноразово зверталися з цього приводу до керівництва держави, але нас ніхто не чує. Досі немає нормальної кредитної політики. Якщо за браком обігових коштів нам необхідно залучити кредит, то кредитну ставку в 20% потім дуже важко компенсувати. Ми б в цьому плані мали орієнтуватися на Польщу та Чехію, де малому і середньому бізнесу роблять податкові канікули, надають кредити за ставкою 2-3%. 20% – це шалений тягар на підприємство. Тому має бути дієва програма підтримки малого та середнього бізнесу. Але розробляти її мають не олігархи чи ставленики великого бізнесу. Лише підприємці, які чітко бачать проблеми, зможуть щось змінювати в законодавчій площині. І це одна з тих причин, через яку я зі своїми молодими однопартійцями прийняв рішення балотуватися до парламенту», – зазначив Володимир Гульовський.
Назар Луговий
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...
Коментарі