• Головна
  • У Тернополі міська рада не змогла поставити на місце перевізників, аби завадити страйку
10:04, 10 січня 2018 р.

У Тернополі міська рада не змогла поставити на місце перевізників, аби завадити страйку

У Тернополі міська рада не змогла поставити на місце перевізників, аби завадити страйку

Тернополяни сьогодні зіткнулися з проблемою добирання на роботу чи навчання, оскільки чимало маршруток не вийшло на рейси, що чітко простежувалося завдяки системі Детранс (див. фото). Наслідки страйку водіїв влада міста спробувала пом’якшити, по максимуму випустивши тролейбуси. Але електротранспорт покриває далеко не всі вулиці, тож якісно виправити ситуацію не зміг.

Причиною страйку стала запроваджена з 2 січня електронна система розрахунку. Вона спричинила незручності не лише тернополянам, а й водіям, які нарікають, що люди з ними періодично конфліктують, а самі валідатори систематично «глючать».

Водночас справжньою причиною може бути те, що електронна система продемонструє реальну кількість пасажирів, які перевозять маршрутки, а отже перевізникам вже не вдасться маніпулювати розрахунками в своєму бажанні підняти вартість проїзду. Зрештою, і водії могли мати постійний дохід з того, що зібрали понад норму, яку мали здати перевізнику. Тепер цей додатковий заробіток для них теж вріжеться.

Найбільше здивувала позиція у даній ситуації міської ради. Ще вчора було відомо про намір водіїв страйкувати. Та замість вжити конкретних кроків, щоб розрулити проблему, мерія сьогодні обмежилася повідомленням на своєму офіційному сайті, в якому просто помахала «нечемним перевізникам» пальчиком, згадавши, що за таке може бути і штраф. Щось подібне роблять періодично правоохоронці з настанням весни, публікуючи пустопорожні лякалки для торговців підсніжниками. Мовляв, за це може бути штраф, однак позаяк реально поліція жодних мір з протидії не вживає, кількість продавців первоцвітами щороку залишається стабільною.

Перевізники сьогодні продемонстрували, що або не можуть контролювати своїх водіїв, або теж підтримують страйк. А те, що він відбувся, свідчить про те, що ситуація вийшла з під контролю влади міста. Зрештою, вона вийшла з-під контролю одразу після запровадження валідаторів, адже жодної адекватної реакції від мерії на численні скарги тернополян так і не прозвучало. Електронні пристрої продовжують обкрадати пасажирів,  знімаючи більші суми, а жодної офіційної заяви чи навіть елементарного алгоритму, як подібному завадити чи компенсувати людям втрати, досі не озвучено.

Усе це – на фоні непрозорого запровадження самої електронної системи та нав’язування тернополянам сумнівної картки тернополянина. Наразі задум реалізовується у Тернополі відверто провально в супроводі скандалів.       

Тим часом відповідальні чиновники мерії поховалися за телефонами своїх приймалень, а сторінка міського управління транспорту "випарувалася" з Фейсбуку. Хоча саме в соцмережах найоперативніше повідомляється про проблеми і власне там чиновники могли б оперативно на них реагувати. Звісно, за умови, що чиновник компетентний і справді хоче вирішити проблему, а не висиджувати в кріслі робочий трудодень.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#маршрутки #страйк
Оголошення
live comments feed...