
13:00, 15 вересня 2012 р.
Виборців у місті і селі будуть підкупляти по-різному – дослідження
Виборці у місті і селі мають різні пріоритети відносно передвиборчих ініціатив кандидатів в народні депутати.
Про це повідомив директор Інституту досліджень регіонального розвитку України Сергій Дем'янов на прес-конференції.
"За результатами проведеного опитування, ми виявили досить суттєву різницю між очікуваннями жителів міста і села. У місті меншою мірою, ніж у селі, очікують на якісь матеріальні речі, типу роздавання продовольчих наборів, проведення якихось ремонтів", - зазначив Дем'янов.
За словами експерта, для жителів міста найбільш цікавими виявилися проекти, пов'язані з організацією безкоштовних юридичних консультацій - 78%, тоді як у селі - це проекти щодо отримання матеріальної допомоги - 67% опитаних (63% - для міста). При цьому у прямому отриманні грошей зацікавлені 53% жителів міста і 66% селян, передає УКРІНФОРМ.
Директор Інституту досліджень регіонального розвитку вважає, що "у великих містах найбільш ефективними будуть кампанії кандидатів, вибудувані на комунікаційних проектах, так звані ідеологічні кампанії, де ключова роль відводиться налагодженню каналів і майданчиків безпосереднього спілкування з виборцями".
Водночас, за словами експерта, село в силу різних причин більше зацікавлене у кампаніях організаційно-технологічного типу, в яких основні проекти спрямовані на формування структур розподілення матеріальних ресурсів і контролю їхнього використання.
В ході дослідження було опитано по 1200 респондентів з міст і сіл.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
15:48, 15 травня
11:54, 12 травня
12:46, 4 травня
11:55, 12 травня
11:55, 12 травня
live comments feed...
Коментарі