
09:30, 12 жовтня 2012 р.
У Тернополі відкрили виставку партійної символіки «Нові вибори – нові вироби»
Партійну символіку чи не всіх учасників Парламентських виборів зібрали докупи. До 26 жовтня в тернопільському прес-клубі діятиме виставка «Нові вибори – нові вироби». В експозиції зібрані прапори, прапорці, листівки, футболки, блокноти та інші речі домашнього - і не зовсім, вжитку з символікою і гаслами партій та кандидатів у народні депутати.
Анжела Кардинал, в.о. голови Тернопільського прес-клубу:«Учасники мають можливість долучатися. Поки виставка буде тривати в прес-клубі, вони можуть завжди приносити якусь свою виборчу символіку, і ми завжди все, що зможемо, помістимо. Зауважимо те, що, порівняти з попередніми Парламентськими виборами, трошки всього є менше».
Кожне слово, символ і навіть колір, використаний у засобах передвиборчої агітації, несе певне повідомлення. Часто виборці сприймають усі ці фактори підсвідомо, не замислюючись над їхнім змістом. Так, білий колір у партійній атрибутиці свідчить про незавершеність, червоний – спонукає до дій, зелений – заспокоює, жовтий – здатний навіяти позитив, але водночас, і тривогу, синій – заявляє про справедливість, блакитний – свідчить про відсутність чітких планів на майбутнє, помаранчевий – ознака намірів, не доведених до логічного завершення, а чорний, хоч і має відтінок негативу, закликає до войовничих дій та непокори. В нашій державі колір землі є поверненням до символіки Української Повстанської Армії. Політики, які використовують чорний, прагнуть перейняти дух і силу вояків-націоналістів. Мають значення, на думку психологів, і фігури та форми, які зустрічаються у політичних матеріалах. Так, квадрат означає стабільність, трикутник – закликає до вчинків, зигзаг символізує схильність до дій. А от передвиборчі гасла сьогоднішніх кандидатів, стверджує психолог, переважно програшні.
Наталія Гаєвська, психолог: «Жодне із гасел, воно не відкладається насправді. Немає якогось такого от гасла, яке би дійсно, знаєте, отак от закарбувалося і все. Тобто, всі гасла, вони ніби так як проходять одне повз одного насправді. Ще характерно для цієї передвиборчої кампанії, це таке от, що називається поливанням брудом своїх опонентів, цього є надзвичайно багато, і цим зловживають практично всі».
Передвиборча кампанія, наголошує Наталія Гаєвська, повинна бути цілісною. Такої завершеності сьогодні не вистачає багатьом партійним діячам. Але вдалі рекламні ходи у декого з кандидатів по Тернополю все ж є, повідомляє Інтб.
Наталія Гаєвська, психолог: «Максимов, він в першу чергу йде під гаслами партії. Кайда буде сприйматися в контексті якраз тої політичної сили, від якої ця людина йде. Рекламна продукція Ратушняка залишається дуже такою, я би сказала, нейтральною. Хотіла би зупинитися на рекламній продукції Пастуха, яка є в першу чергу такою, що намагається ніби як повернути людей до їхнього коріння, до їхньої етнічності, і звичайно, що це є успішно. В Олійника дуже така хороша рекламна продукція, дуже така цілісна».
Основна проблема українських виборців, на думку психолога, –відсутність особистої позиції при голосуванні. Більшість людей в нашій державі віддають свій голос за того, за кого віддає його кум, сват, брат, сусід.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
14:44, 17 липня
live comments feed...
Коментарі