
15:30, 30 жовтня 2012 р.
Коли завершиться ремонт Гайової? (ФОТО)
Уже більше року на Гайовій тривають ремонтні роботи.
Частина її від залізничного моста до товариства “Тернопільський комбінат хлібопродуктів” уже заасфальтована. А від цього місця і до перехрестя із вулицею Острозького вона залишається незавершеною. Тут дорога вкрита щебенем, подекуди викопані ями, каналізаційні люки відкриті – деякі із них уже використовують як смітники. Посеред дороги також стоять блоки із бордюрами для тротуарів. А там де повинні бути тротуари все розрите і заросле травою. Немає тротуару і біля готової частини дороги. Його зробили тільки біля “Алігатора” та на невеличкій території з протилежного боку. Тому людям доводиться йти або по проїзній частині або по вузькому бордюру, пише Тернопільська липа. Частина водіїв об’їжджають незавершену частину Гайової боковою вуличкою. Тим же, хто живе або працює у межах цієї ділянки, змушені об’їжджати ями і люки.
- Тут не те, що їздити, ходити неможливо, – скаржиться тернополянин Володимир, який щодня ходить цією вулицею на роботу. Навіть не знаю скільки я вже взуття знищив на цій дорозі. Так, вулиця потребувала ремонту, бо після дощу постійно стояла вода. Та напевне є причини, через які дальше не проводять робіт. Думаю, що ремонт не завершать цього року. Хіба у цій частині збудують ще один “Алігатор”.
Гайова перебуває на балансі міської ради. Але замовником робіт є Служба автомобільних доріг в Тернопільській області. Справа у тім, що гроші на ремонт цієї вулиці йшли із держбюджету по субвенції. І замовника робіт вибрала обласна державна адміністрація.
- Якби замовником робіт була міська рада, то ми б цей ремонт уже завершили, – каже міський голова Сергій Надал. Так сталося, що кошти, які виділили з державного бюджету для потреб міста на ремонт доріг, ми погодилися віддати на ремонт Гайової. Сьогодні ми готові виділити з міського бюджету понад три мільйони гривень, щоб завершити ремонтні роботи ще цього року. За тими прогнозами, які ми маємо, цього року погода дозволить стелити асфальт до 15 грудня. Адже при існуючих сьогодні технологіях можна класти асфальт при температурі мінус чотири градуси. Я це питання буду тримати на особистому контролі, для мене є принциповим завершити ремонт цієї вулиці.
А тягнеться ремонт на Гайовій так довго через декілька причин.
- Тільки у жовтні 2011 року міська рада офіційно передала проектно-кошторисну документацію для здійснення нами функцій замовника, – говорить Богдан Юлик, заступник начальника з фінансово-економічних питань Служби автомобільних доріг у Тернопільській області. Ми півроку чекали поки розроблявся проект, він надзвичайно важкий, бо має дуже багато комунікацій. За два місяці, у які ще можна було працювати, ми встигли освоїти тільки частину виділених із держбюджету коштів – 2 мільйони 700 гривень. А субвенцію виділяють тільки в межах одного календарного року, тобто станом на 1 січня 2012 року ми втратили свої повноваження замовника. Цього року нам відновили статус замовника тільки у червні, про що є відповідне розпорядження голови ОДА. Але субвенція надійшла тільки на чотири мільйони гривень, і на цю суму грошей ми уже провели ремонтні роботи на частині вулиці. Тому зараз уже не можемо їх продовжувати. Свої обов’язки замовника ми виконали повністю. Дальше міськрада може фінансувати ремонтні роботи з міського бюджету. Якщо погода буде сприятливою, і будуть виділені кошти ми могли би завершити ремонт Гайової.
У позитивному вирішенні цієї проблеми зацікавлені обидві сторони, як міська рада, так і Служба автомобільних доріг. Треба тільки якомога скоріше узгодити юридичні сторони співпраці, щоб підрядники встигли постелити дорожнє полотно до зими. Бо якщо взимку будуть сильні морози, то на недобудованій частині вулиці можуть бути пошкоджені комунікації. Тоді наступного року доведеться викласти уже більшу суму грошей, щоб усе довести до ладу.






Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...
Коментарі