
11:30, 1 листопада 2012 р.
Тролейбуси Тернополя на межі зношування
Тролейбусний парк Тернополя потребує оновлення, оскільки транспорт на межі зношування.
Наприкінці літа місто купило три нових тролейбуси, сьогодні митне оформлення проходять ще дві електромашини. Проте цього недостатньо, щоб оновити повністю парк «рогатого» транспорту.
- На сьогоднішній день середній вік рухомого складу в Тернополі, тролейбусного парку, ми маємо на увазі,це є в межах 22-25 років. З них є 20 одиниць,які мають вік понад 30 років, - розповів ІНТБ Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс».
Змінити ситуацію мала б Державна програма розвитку міського електротранспорту, прийнята у 2007 році. Проте з 2009-го вона не діє.
Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «Нових тролейбусів немає вже з 2009 року. Програма не працює відколи уряд оголосив кризу, відтоді ця програма відкладена в інший стіл. Ми так розуміємо, є більш нагальні програми для виконання, тролейбус відкладений».
Згідно державних норм електротранспорт проходить капітальний ремонт після десяти років користування. Надалі використання тролейбусів контролює Державна технічна інспекція міського електричного транспорту. Підприємство проводить як щоденні, так і тижневі технічні огляди машин.
Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «Ми як підприємство несемо повну відповідальність за того пасажира, якого ми взяли на зупинці. Ми зобов’язані довести до того місця призначення, в яке він повинен попасти».
За словами керівника підприємства, місто самостійно не може закупити нову техніку, оскільки вартість одного тролейбуса в середньому два мільйонигривень. Тому комунальники змушені брати техніку, яка була у використанні, але відмінної якості. Її ціна близько двохсот тисяч гривень.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...
Коментарі