• Головна
  • На Тернопільщині дороги не стануть ширшими, проте з’являться нові кругові розв’язки
14:04, 18 серпня 2018 р.

На Тернопільщині дороги не стануть ширшими, проте з’являться нові кругові розв’язки

Попри те, що на Тернопільщині деякі водії виступають за розширення проїжджої частини, такі додаткові можливості на трасах області неможливі через їхню велику затратність.

Про це заявив на обговоренні плану дорожніх ремонтно-будівельних робіт за 2018 рік начальник САД у Тернопільській області Богдан Юлик.

— 70% дорожніх знаків на трасі Львів-Тернопіль – відновлено. Що стосується розширення проїжджої частини, то на це потрібні значні кошти. Тож для того, щоб робити транснаціональну магістраль, потрібно прокладати заїзди в окремі населені пункти. Власне більше 300 млн. гривень потрібно, аби зробити повноцінних 9 метрів автомобільної дороги. Якщо влада має можливість надати додаткові фінанси, ми готові розширити трасу, —повідомив начальник.

Додатковою темою для розмови стала і відсутність на окремих ділянках доріг області транспортних розв’язок. Зокрема, про потребу встановлення кільцевих розв’язок задля ефективності руху пішоходів і транспорту двома й понад рівнями заговорив депутат облради від "Свободи" Олександр Башта.

—Чи користуєтеся ви міжнародним досвідом і тенденціями розвитку доріг? Увесь світ зрозумів, що кругові транспортні розв’язки – один із найефективніших способів упорядкування дорожнього руху. Ви спершу погодилися з цим, проте потім на проміжку доріг з Тернополя на Бучач та з Теребовлі на Зарваницю поставили світлофори, —звернувся Олександр Башта.

У відповідь Богдан Юлик заявив, що в майбутньому задля більш безпечних варіантів перетину доріг на деяких оновлених трасах справді буде встановлено кільце.

— На об’єктах, де ми проводимо поточні середні ремонти, плануємо встановлення транспортної розв’язки у вигляді кільця. На одному із перехресть повноцінні ремонтні роботи відбудуться наступного року. Саме там буде зроблено розвязку. Зараз ми проводимо тимчасові заходи для унеможливлення аварій на відведених ділянках,— наголосив начальник САД.

Варто зазначити, що кільцеві розв’язки мають головну перевагу в тому, що змушують знижувати швидкість на під’їздах до перехресть і тим самим — підвищують безпеку перетину.

Цікаво, що декоративні конструкції, фонтани, монументи, гірки будують по центру не просто так, для краси, а з міркувань безпеки. Вважається, що коли водій не бачить машин на протилежному краю кола, то краще зосереджується на трафіку, який його оточує.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Тернопільщина
Оголошення
live comments feed...