10:00, 5 грудня 2012 р.
Тернополяни масово просять прочистити дворову каналізацію
Упродовж листопада на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 945 звернень мешканців (відповідно 53 та 892) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.
З них — 7 звернень щодо якості питної води: вулиці Дорошенка,13/42; Симоненка,1/137;Острозького, 48/3; Купчинського, 9/23; Бережанська, 57/7; Героїв Крут, 1/77 та пр-т Бандери, 100/19. За вказаними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.
4 звернення стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме — на вул. Польова,5/36 низький тиск подачі води був зумовлений не повністю відкритою засувкою на водопровідній мережі. Засувку відрегульовано. Тиск нормалізувався. На вул. Глінки, 18/2 тиск подачі вони понизився через роботи, що здійснював ЖЕК. На пр-т Злуки, 55/275 низький тиск подачі води був зумовлений незадовільною роботою ЖЕКу на внутрібудинкових мережах. Після проведення робіт в підвалі на водомірному вузлі, працівникам водоканалу вдалося відновити задовільне постачання води мешканцям. На бульв. Д. Галицького,1/57 причиною зниження тиску подачі води слугували перебої електроенергії. Внаслідок них вимкнувся підкачувальний насос. Після ввімкнення насоса — тиск відновився.
59 звернень тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www.vodokanal.te.ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
5 звернення пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на каналізаційних мережах.
494 звернення мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
376 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках своєчасно було надано необхідну допомогу.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
11:41, Вчора
20:07, 18 січня
30
11:02, 18 січня
25
22:24, 9 січня
1
live comments feed...