16:30, 27 грудня 2012 р.
Криза у бюджеті Тернополя – знову недостатньо коштів на зарплати бюджетникам
Як ми повідомляли, сьогодні на сесії Тернопільської міської ради затвердили бюджет Тернополя на 2013 рік. Заробітна плата працівників бюджетних сфер (освітян, лікарів), у бюджеті 2013 року забезпечена лише на 11 місяців.
Тому сьогодні депутати Тернопільської міської ради прийняли звернення до уряду України щодо фінансового забезпечення міського бюджету на 2013 рік. За словами міського голови Тернополя, питання дофінансування зарплат бюджетників стоїть не вперше.
– Такі речі відбувалися кожного року, завжди закладалась спочатку менше сума, пізніше вона добавлялась або ми знаходили власний ресурс з міських коштів задовольнити ці потреби . Минулого року коштів було виділено на 10 місяців, цьогоріч на – 11. Незважаючи на цей кризовий рік, нам вдалося повністю розрахуватися по заробітній платі з бюджетниками. Я впевнений, у 2013 зробимо усе, щоб отримати необхідну суму коштів, щоб повністю розрахуватися з бюджету, – зазначив Сергій Надал.
Подаємо офіційне звернення Тернопільської міської ради до Верховної Ради та Кабінету Міністрів України.
“Відповідно до статті 89 Бюджетного кодексу України, на органи місцевого самоврядування покладені функції по виконанню делегованих повноважень. На їх виконання Міністерством фінансів України на 2012 рік м. Тернополю доведені розрахункові показники в сумі 417,6 млн.грн. при потребі 493,5 млн. грн.
Відповідно до Закону України „Про Державний бюджет України на 2012 рік” передбачено двохразові зміни розміру мінімальної заробітної плати та підвищення розміру посадового окладу працівника І тарифного розряду, а згідно з листом Міністерства фінансів України від 11.08.2011 року № 31-05010-14-5/23185 „Щодо розрахункових показників місцевих бюджетів на 2013 рік” рекомендовано збільшити видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв в середньому на коефіцієнт 1,06.
Розрахункові показники Міністерства фінансів України не можуть забезпечити нормального функціонування установ галузей, належного їх поточного утримання, не говорячи вже про капітальні видатки, які вкрай необхідні і не передбачаються МФУ вже протягом багатьох років.
Тому, міська рада при затвердженні бюджету міста на 2013 рік вимушена передбачити видатки на оплату енергоносіїв бюджетних установ та на виплату заробітної плати з нарахуваннями лише на 11 місяців, а на медикаменти, харчування і поточне утримання установ – на рівні минулого року без врахування індексу інфляції.
Міська рада занепокоєна неналежним фінансовим забезпеченням делегованих державою повноважень, що унеможливлює їх ефективне виконання та якісне надання послуг.
Такий стан спричинить соціальну напругу серед працівників бюджетної сфери, зниження рівня життя та занепад соціально-культурної сфери міста.
З метою виправлення ситуації, що склалася в місті, Тернопільська міська рада пропонує переглянути Державний бюджет України на 2013 рік, збільшивши місту трансферти на виконання делегованих повноважень по забезпеченню виплати заробітної плати та оплати енергоносіїв в повному обсязі на суму 29,9 млн.грн.
Прийнято 27 грудня 2012 року на позачерговій двадцять восьмій сесії Тернопільської міської ради”.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
11:32, 13 листопада 2024 р.
live comments feed...