• Головна
  • Серед керівників Тернопілля найпопулярніші позашляховики японського виробництва (фото)
10:35, 2 січня 2013 р.

Серед керівників Тернопілля найпопулярніші позашляховики японського виробництва (фото)

Позашляховики японського виробництва є найбільш популярними серед державних управлінців найвищого рангу на Тернопіллі. На таких катаються міський голова, губернатор та діючий керівник обласної ради. Німецькому виробнику Mercedes надає перевагу тільки керівник району.

Нагадати читачам на яких автомобілях їздять високопосадовці ДОБУ підштовхнула стаття громадського журналіста, в якій описували автомобіль голови тернопільської райадміністрації.

Серед керівників Тернопілля найпопулярніші позашляховики японського виробництва (фото), фото-1

Отож, як стверджує дописувач Орест Кужель, в Віктора Щепановського позашляховик Mercedes. Звіривши зображення надіслане громадським журналістом з каталогом позашляховиків німецького автовиробника, журналісти дійшли висновку, що в керівника району – автомобіль Mercedes-Benz GL 450. Цю модель автомобіля випускають і досі. Нове авто в салоні коштує близько мільйона гривень. Однак, в пана Щепановського, скоріш за все, модель випущена в 2006-2007 роках. В інтернеті користовану машину цієї модифікації можна купити за 300-400 тисяч гривень. Керівник тернопільського району, виявився єдиним серед високопосадовців в нашому списку любителем німецького автопрому.

Серед керівників Тернопілля найпопулярніші позашляховики японського виробництва (фото), фото-2

 Губернатор Тернопілля Валентин Хоптян – постійний водій і пасажир „японців”. Для службових цілей після розбитої минулоріч в скандальній ДТП Toyota Land Cruiser, керівник області отримав в розпорядження інше авто цієї ж марки та подібної модифікації. В особистій ж власності губернатора, за його ж словами, є інший позашляховик – Suzuki Grand Vitara. Це, порівняно, недорогий автомобіль. Нову модель 2012-року можна купити за 300 тисяч грн. Реальна вартість Хоптянової машини, випущеної в 2011 році – близько 220 тисяч гривень.

Серед керівників Тернопілля найпопулярніші позашляховики японського виробництва (фото), фото-3

На позашляховику Mitsubishi Pajero з 2008-ого року їздить теперішній міський голова Тернополя Сергій Надал. Саме цей автомобіль, з двигуном 3,2 літри, він вказує в своїй податковій декларації. Новенький автомобіль такої моделі 2012 року випуску коштує близько 420 тисяч гривень. Вживаний позашляховик, як у Надала, зараз коштує на ринку 220-260 тисяч. Зазначимо, міський голова, за його словами, взяв автомобіль в кредит і досі виплачує за нього відсотки.

 Для свого приватного користування, попередній керівник області Олексій Кайда, згідно декларації, використовував легківку Toyota Camry 2002 року. Однак напередодні виборів свою машину він продав, тож залишився „без коліс”. Обіцяв на майбутнє купити щось нове „з салону”. Бо попереднє авто, куплене вже у вживаному стані, підводило його, бо, нібито, було битим. Наразі Кайду, в разі потреби, підвозять друзі.

Серед керівників Тернопілля найпопулярніші позашляховики японського виробництва (фото), фото-4

Цікаво, що Сергія Тарашевського, який після відходу Кайди в парламент, залишився керувати облрадою, згідно останньої опублікованої декларації, також можна вважати затятим пішоходом. Адже, в документі, поданому в податкову, зазначається, що ні він, ні його сімʼя, автотранспорту не має.

 В той же час, ще під час виборів до облради 2009-ого, Тарашевського можна було побачити в місті, за кермом або на пасажирському сидінні позашляховика Lexus. Японський позашляховик сріблястого коляру і зараз часто можна побачити на території багаторівневого помешкання Тарашевських, що недалеко готелю „Тернопіль”. Деякі дописувачі в інтернеті Тарашевському приписують у власність Lexus LX470. Однак, це доволі стара модель, тож судячи з зовнішнього вигляду авта, в користуванні керівника облради дещо новіший Lexus LX570. Цю модель японський автовиробник продукує з 2008-ого року. Ціна нового автомобіля останньої модифікації – близько 1,1 мільйона гривень Якщо ж припустити, що Тарашевський має позашляховик перших років випуску, то реальна його ціна на ринку 500-700 тисяч.

Можна стверджувати, що Сергій Тарашевський є любителем і двоколісного транспорту. В місті його можна побачити і на мотоциклі і на велосипеді.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...