Нові тенденції в онлайн-маркетингу: 7 трендів

Перераховувати актуальні тенденції онлайн-маркетингу можна нескінченно. Кожному з напрямків можна присвятити не одну статтю. Більш того, всі вони взаємопов’язані й виникають один з одного. Нові тренди – це орієнтири, які допоможуть вам скоригувати напрямки розвитку компанії. Цей досвід дозволить приймати зважені рішення в майбутньому й створювати ті продукти, про які раніше ніхто не чув.

№1

SEO-просування сайту

Надто важливий інструмент онлайн-маркетингу. Адже, якщо користувачі не знаходять вас в інтернеті, то просто купують товар у ваших конкурентів. Внутрішня технічна оптимізація, робота із зовнішніми факторами, робота з контентом – це головні етапи SEO просування сайту, завдання для SEO-фахівців. Це означає, якщо користувач шукає «чорна клавіатуру з білими й червоними буквами», потрібно, щоб такий текст обов’язково був на сторінці сайту, а його просування – комплексним.

№2

Відео-маркетинг: робіть короткі відео

Через надлишок відеоконтенту важче оглядати довгі ролики, і це важливий сигнал для брендів. Сьогоднішній відео-маркетинг – це короткі ролики не довше 10 секунд, найкраще місткі відео з титрами, адаптовані під мобайл. Не соромтеся записувати невеликі відео про успіхи компанії або нову продукцію, як аматорські відео в стрічці друзів.

№3

Motion Design

MotionDesign, на відміну від анімації або відео, не має повного й закінченого сюжету, а коротко висловлює якусь ідею. Завдяки креативному веб-дизайну, перетворенню статичного зображення в динамічне різними способами анімації, графічного дизайну, за допомоги відео- й аудіоефектів, цей елемент онлайн-маркетингу надає можливість привернути й утримувати увагу користувачів, максимально інформуючи про продукт.

№4

Прозорість і чесність

Багато років над онлайн-маркетингом витав негативний ореол: фахівці вважалися обманщиками через їх обіцянки незрозумілої вигоди, неетичні способи просування. Люди навчилися розрізняти рекламу, акціями та знижками привернути увагу не вдається. А надлишок інформації про товар ще більше фокусує покупця на його недоліках. Розумний інтернет-маркетинговий крок: публічне визнання недоліків і реагування на негативні коментарі. Зберігайте негативні відгуки з відповідями менеджера. Багато брендів стали визнавати, що їх продукт має який-небудь недолік або не підходить для всієї аудиторії.

№5

Чат-боти

Індустрія чат-ботів знаходиться на підйомі, у 2020 році понад 85% всіх взаємодій компаній з клієнтами буде здійснюватися саме через боти. Їх перевага – можливість здійснювати підтримку 24/7. Завдяки цьому направленню онлайн-маркетингу, підвищується не тільки задоволеність клієнтів, а й рейтинг відгуків, що сприятливо позначиться на локальному SEO та розкрутці бренду. Важливо! Прописуйте всі скрипти й функції бота, запускайте його через 30-50 секунд після першого заходу.

№5

Голосовий пошук

Одним із ключових елементів онлайн-маркетингу є голосовий пошук. У 2020 році понад третину всіх дій в інтернеті відбуватиметься без допомоги рук, а половина пошукових запитів за допомоги голосових команд. Інтернет-маркетологи неминуче почнуть оптимізувати контент під голосовий пошук, який сильно відрізняється від традиційного, адже довжина голосових запитів вдвічі більша. Перебудова контенту під голос може стати одним з головних трендів онлайн-маркетингу наступного року.

№6

Акцент на контент, а не на рекламу

Опитування свідчать, що найбільше люди довіряють:

  • людям, яких знають
  • офіційним сайтам брендів
  • редакційним матеріалам – статтям, оглядам.

Чим цікавіше й інформативніше контент, тим вище шанс, що на вас звернуть увагу користувачі. Очікується, що довіра людей до нього зросте ще більше, остаточно відсунувши звичайну рекламу. Підтвердженням того, що контент продовжує утримувати пальму першості й, відповідно, впливає на СЕО-просування сайту, є:

  • постійна робота в цьому напрямку збільшує трафік в 5 разів;
  • понад 2/3 користувачів воліє якісний контент іншим рішенням;
  • 85% інтернет-маркетологів пояснюють свій нинішній успіх саме роботою з контентом.

Тренд №7

Нативна реклама

Будучи конкурентом спонсорської реклами, нативна ненав’язлива! реклама створюється так, щоб м’яко злитися з контентом і не впадати в очі. Перевага цього інструменту онлайн-маркетингу полягає в тому, що він дає відпочити від настирливої реклами й забезпечує цінними даними. Різнокольорові банери й білборди вже не настільки ефективні, більш того, деякі можуть викликати у користувачів недовіру до брендів.

Онлайн-маркетинг – це сфера, рухома змінами у всіх своїх сегментах. Відповідно, успішний маркетинг – саме той, який вміє вловлювати ці зміни.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі