• Головна
  • Що і чому ламається в форсунках?
Реклама
20:19, 28 грудня 2019 р.

Що і чому ламається в форсунках?

Реклама
Картинки по запросу Що і чому ламається в форсунках?

Картинки по запросу Що і чому ламається в форсунках?

Головні вороги простих електромагнітних форсунок — сумнівне паливо і вода. Плюс роль природного зносу з часом, звичайно ж. Поширені проблеми таких форсунок - знос посадкового гнізда під кульку клапана мультиплікатора. Нещільне закриття жиклера призводить до того, що паливо витікає назад через зливну магістраль. Якщо недостатньо тиску під плунжером, паливо буде витікати через розпилювач.

У першому випадку машина буде глухнути» на гарячу", під навантаженням. У другому — в циліндри буде надходити занадто мало або занадто багато палива, а топливовоздушная суміш вийде збідненої або надмірно збагаченою. В результаті двигун буде "троить", або з'явиться білий дим з вихлопної труби при роботі ДВС на холостих обертах.

Дізнатися більше про ремонт форсунок ви можете дізнатися на https://birud.com/tag/remont-toplivnyh-forsunok-otzyvy/.

Ще одна типова несправність електромагнітних форсунок — коли притискна пружина голки втрачає жорсткість. Корозія може викликати ситуацію з підклинюванням клапана мультиплікатора. Вихід з ладу соленоїда, який відкриває клапан на випуск, теж позначиться на роботі двигуна не в кращу сторону. В результаті маємо ситуацію, коли несправність дрібного елемента паливної форсунки засмучує нормальну роботу дизельного двигуна в цілому:

-ДВС починає глухнути під навантаженням,

-з вихлопної труби валить білий дим,

-двигун нестабільно працює на холостих обертах,

-мотор " троит»,

-плавають обороти.

Типові несправності п'єзоелектричних форсунок приблизно такі ж, як у більш простих конструктивно електромагнітних побратимів. Але в силу складного керуючого елемента до позначених поломок може додатися замикання на «масу» п'єзоелемента. Якщо це сталося, мотор взагалі відмовиться заводитися.

Інша відмінність поломки п'єзоелектричних форсунок — якщо причина у несправності пари голка-розпилювач, і зливається багато палива, дим з вихлопної труби буде не білим, а чорним і рясним. Якщо виходить з ладу сам п'єзоелемент — дизельний мотор буде «троіть» і втрачати потужності, тобто перестане виходити на нормальні обороти.

У тому випадку, якщо в нестабільній роботі ДВЗ власник підозрює вихід з ладу паливної апаратури, зокрема, несправності форсунок, доведеться відправитися на комп'ютерну діагностику. Коли вона покаже помилки в роботі форсунок, їх все, комплектом, знімуть з мотора і відправлять на діагностику на спеціальному стенді. Стендова діагностика покаже, чи не стравлюють форсунки паливо назад в зливну магістраль, а якщо це відбувається - під яким тиском.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...