• Головна
  • У Тернополі в приміщенні першої поліклініки за 800 тис. гривень відкриють Центр адміністративних послуг
11:00, 30 березня 2013 р.

У Тернополі в приміщенні першої поліклініки за 800 тис. гривень відкриють Центр адміністративних послуг

Черги – лише електронні, повна прозорість роботи та швидке рішення проблем обіцяє влада підприємцям з 1 травня ц.р. Саме цього дня у приміщенні колишньої 1-ої поліклініки (вул. Князя Острозького) Тернополя заплановано відкриття Центру адміністративних послуг. Причому однією з його структур стане нині успішно функціонуючий дозвільно-реєстраційний центр.

Зрештою, цього вимагає Президент і «Закон про адміністративні послуги», що набрав чинності у грудні 2012 р. і декларує реформування системи надання адміністративних послуг. Відтак документ зобов’язав владу на місцях відкрити в усіх районних та обласних центрах центри адмінпослуг (надалі – ЦАП). Окремим своїм дорученням Президент В. Янукович визначив конкретну дату відкриття Центрів в обласних центрах (вибачте за тавтологію) – до 31 травня ц.р.

«За нашими підрахунками, для цього області потрібно 2 млн. 500 тис. грн., тобто в середньому по 80-120 тисяч – кожному райцентру та 800 тис. грн. – Тернополю. Хоча законом передбачено, що Центри фінансуються частково державою, частково – місцевим бюджетом, – пояснив начальник відділу головного управління економіки ТОДА Микола Сурков. – Однак державним бюджетом ці кошти не передбачені, з цього приводу ми направили свої розрахунки міністерству фінансів і сподіваємось на позитивне рішення питання».

Тим часом у Тернополі завершується ремонт приміщення колишньої поліклініки, уже закуплено комп’ютерну техніку, офісні меблі. Рішенням сесії Тернопільської міської ради затверджено положення про адміністративний центр.

Присутніх бізнесменів зацікавило, які ж послуги будуть надаватись? Комерсанти  наполягають, щоб у ЦАПі можна було одразу отримати необхідні дозволи від пожежників, санепідемстанції, ветеринарної міліції, митниці і навіть міграційної служби, пише Номер один.

«Облаштування одного робочого місця працівника служби міграції коштує 150 тис. грн. За чиї кошти це робити? – миттєво відреагував Василь Гецько.

До того ж необхідно встановлювати грати на вікнах, додав один із присутніх підприємців. Відтак присутні вирішили обмежити коло проблем, зокрема, забезпечення ЦАПів комп’ютерами, і не списаними, а нового покоління, щоб вони могли «потягнути» сучасні програми. Адже необхідно створити інтернет-сайт, у районах відремонтувати та повністю обладнати офіси.

Водночас Законом конкретно не визначено, хто – держава чи місцева влада – виплачує зарплату людям, оплачує комунальні послуги. Наразі в офісах навіть не передбачено посади адміністратора, не розписано обов’язки. Зрештою, досі не проведено навчання кадрів, і якщо у Тернополі досить успішно працює дозвільно-реєстраційний центр, то на периферії людей потрібно вчити навіть працювати з новою програмою.

Питання реформування адміністративних послуг обговорювалось на засіданні Регіональної ради підприємців за участю заступника голови Тернопільської обласної держадміністрації Василя Гецька та чиновників профільних управлінь обладміністрації.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
5 груп українців ТЦК шукатимуть на вулицях і у всіх можливих місцях, їх терміново мобілізують: повістки, мобілізація, штраф
Зміни у мобілізації з 1 травня: Генштаб оголосив про важливе нововведення
"Жахлива гроза пре в регіон України з лютою силою, такої температури не чекав ніхто": куди суне дощ і потужна негода?
"Новий тариф на електроенергію з 1 червня названо": прості українці такого не чекали, названі ціни на електрику в Україні
Оголошення
live comments feed...