• Головна
  • Оніміло обличчя і втратила свідомість: на Тернопільщині медики ледве врятували жінку після ін'єкцій
13:32, 1 грудня 2020 р.

Оніміло обличчя і втратила свідомість: на Тернопільщині медики ледве врятували жінку після ін'єкцій

30 листопада о 10.54 районна бригада швидкої виїжджала у с. Почапинці Тернопільського району, де надавала допомогу 68-річній пацієнтці.

Про це повідомив генеральний директор центру екстреної медичної допомоги Тернопільщини Михайло Джус. На час приїзду медиків швидкої жінка була непритомна, з набряком обличчя, у стані анафілактичного шоку, пише Терміново.

Донька пацієнтки 15 хв перед цим вколола їй спазмалгон з диклофенаком. Через 5 хвилин у жінки оніміло обличчя, а потім вона втратила свідомість. З діагнозом анафілактичний шок унаслідок алергічної реакції на ліки пацієнтку, після оперативно наданої медичної допомоги, шпиталізовано в університетську лікарню.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#швидка #жінка #уколи #шок

Коментарі

ТОП новини
"Навіть не розраховуйте на це": причини, які помилково вважають підставою відстрочки від мобілізації
"Скоро пенсія різко змінить розмір у цієї категорії людей": в Україні підготували зміни, коли українцям чекати на нові суми
"Жахливий снігопад завалить ці області України вже через кілька днів, холод прийде в цей регіон": синоптики про сніг
"Лютий мороз суне в ці області України, шалений снігопад замете цілий регіон": синоптики попередили про сильний холод
Оголошення
live comments feed...