Чим у 2021 році підкорюватиме Тернопільщину лідер вітчизняного ритейлу

Чим у 2021 році підкорюватиме Тернопільщину лідер вітчизняного ритейлу, Доброва Евгения

Нарешті розпочався новий рік, залишивши позаду складні часи національного карантину, безробіття та невизначеності. Мешканці нашого файного міста вперше в історії святкували Новий рік і Різдво в умовах карантинних обмежень і суворих заборон. Отже, маємо чудову нагоду забути всі негаразди минулого року і перейти до складання планів на рік нинішній. Він принесе нам чимало змін: незабаром закінчиться адаптивний карантин, розпочнеться масова вакцинація населення.

Багато потрібного та важливого готує нам у поточному році незмінний лідер вітчизняної галузі роздрібної торгівлі – «АТБ». Корпорація у поточному році продовжить динамічно розширювати географію присутності, відкривати комфортні магазини, підвищувати рівень сервісу, а також впроваджувати інноваційні диджитал-технології в галузі ритейлу.

Чим у 2021 році підкорюватиме Тернопільщину лідер вітчизняного ритейлу, фото-1

На відміну від минулого 2020-го, коли пріоритетним було розширення флагмана корпорації – торговельної мережі «АТБ-Маркет» – переважно на заході країни, у 2021-му зводитимуть численні нові супермаркети для потреб мешканців багатьох інших областей. Збільшення кількості магазинів «АТБ» нового формату планується в невеликих населених пунктах, де люди хочуть мати можливість купувати якісні продукти за доступними цінами. Першими радо відчинять двері для покупців такі нові супермаркети у містечках із населенням від семи тисяч мешканців і більше. Також відкриватимуть магазини в передмістях обласних центрів, невеличких населених пунктах, розташованих поблизу автомагістралей, і курортних зонах країни.

Протягом року планують створити 120 супермаркетів, тоді магазини цієї мережі рівномірно покриють територію нашої країни. Нагадаємо, що станом на сьогодні в 308 містах і селищах 24 областей України, включаючи й Тернопільську, працюють 1203 маркети «АТБ». Асортимент кожного з них перевищує 3,5 тисячі найменувань – це гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності. При цьому ціни в магазинах найбільшої за багатьма показниками торговельної мережі країни нижчі за середньоринкові на 15%. Покупці можуть вибирати акційні пропозиції (товар дня, товар тижня тощо) та брати участь у бонусній програмі, тоді економія становитиме навіть 50%.

Чим у 2021 році підкорюватиме Тернопільщину лідер вітчизняного ритейлу, фото-2

Аби досягти таких результатів, корпорація оптимізує бізнес-процеси, пропонує широкий асортимент продукції власних торгових марок, працює з виробниками без посередників, впроваджує сучасні енергоощадні технології, створила одну з найбільш розвинених в країні логістичних інфраструктур (має власні мультитемпературні складські центри європейського зразка, вантажний автопарк чисельністю понад 700 машин). Цього року «АТБ» планує ввести в експлуатацію новий розподільний центр у Харківській області, а також почати будівництво ще одного надсучасного РЦ у Хмельницькій.

Вагомі зміни відбудуться й у диджитал-напрямку. Минулоріч створили перший в країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу, а у 2021-му додадуть власний мобільний застосунок, що об'єднає вже працюючі диджитал-сервіси: «Скануй та купуй», «АТБ Pay», програму лояльності тощо.

Чим у 2021 році підкорюватиме Тернопільщину лідер вітчизняного ритейлу, фото-3

Варто зазначити, що цінова політика «АТБ» залишається незмінною ось вже понад чверть століття та є відмітною ознакою магазинів мережі, які вже давно оцінили мільйони громадян. Європейський рівень обслуговування, зручність лаконічних торгових залів, впровадження онлайн-сервісів, безперебійне постачання гарантовано свіжої продукції, можливість економити – перелік конкурентних переваг «АТБ» надзвичайно великий. Купувати товари в «АТБ» зручно та вигідно!

Основною своєю соціальною місією компанія вважає безперебійне постачання широким верствам населення якісних продуктів за доступними цінами. Крім цього, вона відіграє важливу роль в розвитку місцевої інфраструктури, є найбільшим платником податків у галузі. Особливо це стало актуальним після реформи децентралізації, коли значно більша частина зібраних податків залишається на місцях – у розпорядженні місцевих органів влади. Це означає, що сплачені лідером вітчизняного ритейлу податкові відрахування реально працюють на розвиток інфраструктури нашого Тернополя й області.

Автор: Марічка Колосок

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі