
Новини компаній
10:26, 6 лютого 2021 р.
Що таке шоуріл та які його переваги
Новини компаній
Шоуріл це монтаж найбільш цікавих і гарних кадрів з усіх проектів студії. Тривалість шоуріла приблизно 2-3 хвилини. В цілому це візитна картка творця, його мета – познайомити з роботою студії чи режисера. Цей ролик має зацікавити людину, спонукати подивитись і інші роботи автора.
Які різновиди шоурілу існують?
До щоурілу входять як окремі кадри так і цілі сцени, в цілому він може бути:
- операторський;
- режисерський;
- шоуріл монтажера;
- акторський;
- шоуріл від художника-постановника;
- шоуріл від спеціаліста по спец ефектам та комп’ютерній графіці.
Кожен з цих видів створений для того, щоб показати глядачу роботу певного спеціаліста у найбільш вигідному світлі. Якщо замовити створення шоурілу https://e-client.online/, то результат буде вражаючим, з урахуванням усіх побажань. Для оператора буде важливо показати цікаві кадри по освітленню, по руху камер, по композиції. Якщо це буде шоуріл від режисера, тоді варто буде показати найкращу акторську гру, цікаве режисерське рішення, сценарій. Відео від художника-постановника має показувати найбільш цікаві постановки, костюми, цікаві декорації.
Як зробити свій шоуріл?
Що потрібно зробити та у якій послідовності, щоб ваш шоуріл був якісним продуктом? Для початку детально продумайте образ. Все буде залежати від того, що саме має рекламуватись, окрема людина як спеціаліст чи ціла компанія. Образ який буде показано у ролику дуже важливий, адже саме він запам’ятається глядачу і потім його змінити буде досить важко.
Далі потрібно зібрати усі існуючі власні відео роботи і уважно подивитись їх. При перегляді потрібно звертати увагу на те, що може сподобатись глядачу, що привертає увагу.
Обирати потрібно саме цікаве, драматичне, смішне, щось, що викликає емоції. Тепер можна обрати музику, яка буде накладатись, пам’ятаючи про те, що вона повинна відповідати картинці.
При монтажі відео слід пам’ятати, що у нього як і у будь якого іншого мусить бути початок, розвиток і завершення. Варто зробити титри які будуть представляти автора ролика чи студії. Перед випуском шоурілу потрібно показати його кільком глядачам та попросити їх розповісти про свої враження від перегляду. До цього потрібно віднестись серйозно адже саме глядачі можуть підказати що можливо поправити, чи на що звернути увагу.
Останнім кроком є розміщення шоурілу у мережі інтернет. Проте розмістити ролик це половина справи, його потрібно постійно поширювати. Якщо правильно підійти до розповсюдження шоурілу справи компанії підуть вгору. Маркетологи радять розповсюджувати таке відео разом зі своїми візитками. Замовити якісний шоуріл у різних веб студіях, наприклад у веб студії Є-Клієнт. Також у компанії є інші послуги по відеопродашкну https://e-client.online/.
Висновки
Отже підводячи висновки можливо зазначити що шоуріл є важливою візитною карткою будь якого проекту, спеціаліста чи компанії. Хоча ролик може бути довжиною до 5 хвилин не варто думати, що глядач додивиться його до кінця. Потрібно привернути його увагу і втримати хоча б 1 хвилину або 30 секунд. Саме у цей проміжок часу потрібно вкласти найбільш цікаву інформацію, картинки та музичний супровід мають захопити увагу глядача.
Якщо у шоурілі має бути вказано декілька сфер діяльності тоді потрібно перерахувати їх усі по декілька секунд, а потім вже описати кожну більш детально.
В цілому фільмування шоурілу займає від половини дня до одної-двох діб, тоді це буде якісний продукт. Якщо студія розповідає про те, що зробить ролик-візитку за годину, краще не погоджуватись на таку пропозицію.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...