• Головна
  • Поблизу Тернополя побудують транспортну розв’язку в двох рівнях за проектом «Експерт Проект Плюс»
19:38, 5 березня 2021 р.
2

Поблизу Тернополя побудують транспортну розв’язку в двох рівнях за проектом «Експерт Проект Плюс»

Фахівці ТОВ «Експерт Проект Плюс» розповіли про особливості проекту будівництва транспортної розв’язки в двох рівнях на перетині автомобільних доріг державного значення М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече та північно-східної ділянки обходу м.Тернопіль.

Основні проблеми даного напрямку, кажуть спеціалісти, пов’язані з тим, що наразі ця магістраль виконує функції як загальноміської вулиці, так і ділянки об’їзної дороги, несучи при цьому значне навантаження транзитного транспорту.

Транспортна розв'язка в різних рівнях на перетині автомобільної дороги М-19 з північно-східною ділянкою обходу м. Тернополя,створить безпечні умови для транспортного руху на ділянці перетину цих доріг, адже згідно з завданням на проектування, вона виконана в повному обсязі типу “лист конюшини”,враховуючи перспективний розвиток об'їзної автомобільної дороги з побудовою IV черги, довжиною 6,7 км.

Розташування Тернополя, як транспортного вузла в системі автомобільних доріг та наявність в його зоні впливу 3-х автомобільних міжнароднихтранспортних коридорів, свідчить про необхідність будівництва обхідної дороги навколо міста. Ділянка цієї дороги, що розглядається даним проектом, з’єднує на сході від міста дві міжнародні автодороги державного значення – М-19 та М-12.

Щодо конструкції шляхопроводу, то доцільно відзначити, що вона є новітньою на теренах області, оскільки в цьому випадку надали перевагу архітектурі будови, форми якої будуть доречними на під’їзді до Тернополя. Прогонова будова збірномонолітна з балками каркасного армування, що дає можливість об’єднання з опорами-стінами в єдину рамну конструкцію. Прогонова будова виконана, як одна температурно-нерозрізна ланка з шарнірним об’єднанням прогонової будови з перехідними плитами на сполученні шляхопроводу з насипом. Опори, як проміжна так і берегові, запроектовані на палевій основі. Особливістю шляхопроводу є те, що проміжна стінкова опора є безригельною, а самі стінки об’єднані з прогоновою будовою, що підкреслює «легкість» споруди.

Детальніше про проект та всі його параметри – можна дізнатись на сайтіТОВ «Експерт Проект Плюс».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#дорога #фахівці #Експерт_Проект_Плюс

Коментарі

Показувати новий коментар:
внизу вгорі
Derent
5 березня 2021 р., 22:22
Щось я думаю що в найближчі 50 років цієї нової обїзної не буде:)
Петро Петрович
7 березня 2021 р., 11:46
Щодо конструкції шляхопроводу, то доцільно відзначити, що вона є новітньою на теренах області-- ви взагалі ідіоти??? дана конструкція мосту вже більше ста років використовується у всьому світі. Можливо з такими проектантами ми відстаєм на сто років???
ТОП новини
"Дощ і потужна гроза вдарять прямо завтра в областях України, жахлива спека накриє цілі регіони": куди суне злива і негода?
Потужна негода пре з лютою силою прямо завтра, дощ і жахлива гроза вдарить на тлі дикого вітру: в Україну іде люта злива
"Повістки і штрафи накриють масово незабаром, ТЦК починає шукати чоловіків з цими ознаками": мобілізація з 1 липня, ВЛК
Те, що пробивалося на стіні в старовинному храмі, змусило священника завмерти: унікальна знахідка на Тернопільщині (ФОТО)
Оголошення
live comments feed...