• Головна
  • Зйомка рекламних роликів: як підійти до організації процесу
Новини компаній
13:00, 24 грудня 2021 р.

Зйомка рекламних роликів: як підійти до організації процесу

Новини компаній

Зйомка рекламних роликів – це популярний сьогодні спосіб голосно заявити про себе, свою продукцію, поширити ідею чи зацікавити певною подією. Якщо ще років 10 тому до відеореклами звертались лише найбільші бренди, сьогодні у своїй практиці її використовують навіть невеличкі крамнички біля будинку чи крафтові мануфактури. Адже поширювати рекламні відео можна – і варто – не лише на телебаченні, а й соціальних мережах. При чому із мінімальними витратами на поширення.

В чому переваги відеореклами?

Відеореклама, рекламні ролики – це один із найбільш ефективних форматів впливу на аудиторію. Дослідження доводять, що 39% людей, які побачили цікавий рекламний ролик, потім шукатимуть інформацію про рекламований продукт у пошукових системах. Реклама дозволяє показати продукт у найкращому світлі, використовувати різні засоби впливу (візуальні, звукові), найкраще впливає на аудиторію. Варто також пам’ятати, що більшість людей у світі – візуали, тобто сприймають інформацію очима, і це також є перевагою відео реклами.

Раніше рекламні ролики показували лише по телебаченню, тому вона вважалась найдорожчим варіантом просування – хвилина демонстрації відео коштували на всеукраїнському каналі коштувала дуже багато. Але з поширенням соціальних мереж вона перестала бути дорогою. Рекламний ролик у соціальній мережі, який просувається за рахунок таргетованої реклами, зберігає усі основні переваги відео на телебаченні, але цілком доступним навіть малому бізнесу. Окрім того, рекламні ролики демонструються на світлодіодних екранах на вулиці, у торгово-розважальних центрах, громадському транспорті, в ресторанах та фітнес-центрах.

Ефективність відеореклами робить її одним із найбільш поширених інструментів просування на ринку, тому до неї звертається все більше бізнесів і приватних осіб. Але є один момент – до створення якісних рекламних роликів потрібно залучати професіоналів у різних сферах діяльності, оскільки це доволі складний процес, який потребує багатьох компетенцій.

Зйомка рекламних роликів: як підійти до організації процесу, фото-1

Зйомка рекламних роликів: процес складний, але реальний

Зйомка рекламних роликів – це багатоетапний процес, який потребує залучення великої кількості спеціалістів, тривалого часу, продуманого концепту та уважного ставлення до деталей. Відео реклама передбачає такий алгоритм створення:

  • Підготовчий етап. Створення профілів аудиторії, пошук правильних меседжів, проведення маркетингових досліджень;
  • Креативний етап. Розробка концепту, підготовка сценарію;
  • Підбір команди, пошук акторів і спеціалістів, які бути залучені до зйомок;
  • Організаційний етап. Пошук відповідної локації, підбір костюмів і антуражу, аксесуарів, замовлення спецефектів тощо;
  • Безпосередньо знімальний процес, який може займати кілька днів;
  • Монтаж відеоролика, підготовка до його запуска;
  • Поширення відеореклами по попередньо визначеним каналам.

Звісно, самостійно впоратись із усіма завданнями неможливо. Потрібно залучати спеціалістів, які допоможуть вам створити ефективну рекламу, з якою ви знайдете ключик до серця свого клієнта.

Персонал для відеозйомок: хто потрібен?

На знімальному майданчику під час створення реклами працює дуже багато спеціалістів. Ще до початку зйомок над ним працюють сценаристи у тісному контакті із маркетологами, які розробляють концепт, який влучить у серце аудиторії. Потім режисер розробляє концепт, картинку, над якою буде працювати знімальна група. Потрібно знайти оператора, монтажера, гримерів, візажистів, костюмерів, адміністратора і продюсера.

Далі – пошук тих, хто стане обличчям бренду, продукту чи соціальної ініціативи. Тобто акторів – головних та масових сцен. До акторів найбільш прискіпливе ставлення, вони мають відповідати цілому ряду вимог:

  • Мати певний типаж. В першу чергу це залежить від задуму режисеру та маркетологу – яким вони бачать обличчя вашого бренду, продукту.
  • Володіти акторським талантом і відповідними знаннями. В акторській справі талант – це лише 1%, потрібно вчитись сценічній мастерності: як працювати із голосом, як рухатись, контролювати міміку, передавати емоції навіть без слів. Найталановитіший актор, який ніколи цьому не вчився, не впорається із завданням;
  • Мати досвід роботи на знімальному майданчику. Гра в театрі і перед камерою – абсолютно різні речі;
  • Бути дисциплінованими. Запізнення на зйомки може їх зірвати – приміром, коли вони мають відбуватись на сході сонця, а актор проспав. Розмови по телефону під час зйомок заважатиме всім, - і таких прикладів безліч.

Велике значення приділяється і особистим якостям. На знімальному майданчику усім має бути комфортно, тому дуже важливо, аби актори головних сцен і учасників масовки були неконфліктними, стресостійкими, приємними у спілкуванні.

Окрім того, учасники знімальної групи мають фізично витривалими. Зйомка рекламного ролика може тривати 12 і більше годин, і весь цей час потрібно чудово виглядати і відігравати радість і приємні емоції, яких потребує сценарій.

Зйомка рекламних роликів з сервісом Youneed: зручно, ефективно, без форс-мажорів

Сервіс Youneed допомагає в першу чергу знайти спеціалістів креативної сфери. Це найбільша база, яка об’єднує тисячі спеціалістів у таких напрямках: актори (головних ролей і масовки), моделі, танцівниці, хостес, промоутери.

Пошук персоналу через сервіс Youneed надзвичайно простий. У відповідному розділі сайту («Пошук») потрібно ввести параметри, за якими ви шукаєте спеціаліст: сфера занять, стать, вік, місто, а також додаткові дані (колір волосся, очей, вага, зріст, володіння іноземними мовами, статура тощо). Після сервіс відфільтрує кандидатів і запропонує вам анкети тих, хто підходить на 100%. Анкети попередньо перевірені модераторами, у них лише реальні дані про освіту, досвід роботи, навички. Також резюме мають фотографії, що важливо, коли ви підбираєте акторів певного типажу. Залишається отримати кандидатів, які сподобались, зв’язатись із ними і запросити на співбесіду, або одразу на зйомки (якщо мова йде про учасників масовки).

Якщо у вас є лише запит на створення рекламного ролику, але немає ані режисеру, ані знімальної групи, ані акторів, можна організувати кастинг на сервісі і підшукати професіоналів для кожного з етапів, які передбачає зйомка рекламних роликів. І навіть більше – ви можете повністю делегувати цю задачу менеджерам сервісу Youneed. Вони складуть ефективне оголошення про кастинг, підберуть кандидатів, які за своїм досвідом і резюме найкраще відповідають поставленому вами завданню, проведуть з ними інтерв’ю і представлять вам спеціалістів, які якйнакраще впораються із завданням. Додатково сервіс може організувати візаж та зачіски для моделей, створення чи оренду костюмів тощо. Процес співпраці передбачає мінімум бюрократичних формальностей – він націлений на результат, а не на довгі обговорення, як його досягнути.

Зйомка рекламних роликів із допомогою сервісу Youneed – це гарантовано ефективно організований процес, без форс-мажорів та стресу!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...