10:56, 3 лютого 2022 р.
У "Київстарі" стався масштабний збій: користувачі скаржаться на списання коштів на відсутність зв'язку
Оператор мобільного зв’язку "Київстар" зазнав масштабного збою, користувачі скаржаться на відсутність зв’язку та списання коштів.
За повідомленням користувачів, під час спроби зателефонувати на інший номер з’являється повідомлення про нестачу коштів на балансі. Перевірити баланс при цьому не вдається, а після поповнення коштів повідомлення про нестачу балансу залишається. Також клієнти оператора не можуть зайти у застосунок.
Скріншот із застосунку Київстар
Проблеми почалися у четвер близько 9 ранку. Гаряча лінія підтримки Київстар перевантажена, клієнтів просять зателефонувати пізніше.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:00
ТОП новини
Оголошення
13:08, 19 листопада
13:09, 19 листопада
11:53, 27 листопада
19:15, 21 листопада
09:57, 19 листопада
live comments feed...