
Новини компаній
09:00, 24 лютого 2023 р.
Офіс “під ключ” - мрія, яку “Офіс центр” втілює в життя (ФОТО)
Новини компаній

Існує місце, де ви можете знайти все необхідне для вашого бізнесу, домашнього офісу, придбати канцелярію для студента, чи зібрати першокласника до школи. І це місце - магазин "Офіс центр" у Тернополі.
Ось уже багато років мережа магазинів "Офіс центр" тішить покупців широким асортиментом канцелярії, меблів, побутової хімії та навіть техніки. Малі та великі підприємства обирають "Офіс центр", як надійного партнера та постачальника офісної канцелярії.
Чому ж тернопільські бізнесмени обирають саме цей магазин, у чому переваги В2В (“business to business” - прим.ред) від “Офіс центру” та що таке послуга “офіс під ключ”, ми розпитали у регіонального менеджера Тернопільської та Івано-Франківської областей Ірини Сірої.
Магазин, у якому є все
Однією з переваг магазину "Офіс центр" є широкий асортимент продукції. Ви можете знайти тут все, що необхідно для організації робочого простору: офісні меблі, печатки, канцелярські товари, пакувальні матеріали, побутову хімію, засоби дезінфекції та навіть подарунки для колег.
Ірина розповідає, що в якості подарунків для колег клієнти часто обирають красиві ручки, щоденники, картини по номерах чи настінні годинники.
"Користується широким попитом серед клієнтів у якості подарунків бізнес-література. У нас представлений широкий асортимент книг від історій успіху - до книг про саморозвиток та художньої літератури", - розповідає Ірина Сіра.

Одним із плюсів магазину "Офіс центр" є те, що товари можна побачити на прилавках, ознайомитися з характеристиками та вибрати необхідну кількість безпосередньо у магазині. Це робить процес замовлення більш зручним, швидким і прозорим.
Як розповіла, регіональний менеджер Ірина Сіра, підприємці обирають "Офіс центр" саме через широкий асортимент товарів, швидкість обслуговування, прозорість розрахунків та безкоштовну доставку.
“Дуже зручно прийти у один магазин та придбати усе необхідне, від офісного паперу чи крісла до касової книги чи датованого щоденника. На всі товари, зокрема й на офісні меблі, ми надаємо податкові накладні. А цим можуть похвалитись далеко не всі магазини. Ми ж працюємо легально - є офіційним продавцем і керуємось у своїй діяльності європейськими стандартами продажів”, - розповідає Ірина.
До слова, наші журналісти переконались у різноманітності товарів на полицях магазину. В "Офіс центрі" й справді можна знайти усе! В одному місці можна придбати як сейф чи клавіатуру, так і художні товари чи солодощі.
Що таке “офіс під ключ”?
"Офіс під ключ" - це ідеальний варіант для тих, хто шукає швидке та зручне рішення для організації робочого простору. Це популярна послуга, яка забезпечує клієнтів всім необхідним для облаштування ефективної роботи не лише на підприємстві, а й допомагає без зайвих клопотів організувати, до прикладу, місце для навчання.
"Сучасний світ диктує нам свої правила. Сьогодні кожна хвилина часу на вагу золота. Важливо оптимізувати робочий процес та не витрачати жодної зайвої хвилини на ті речі, які замість вас можуть зробити спеціалісти. Для цього і працюють наші менеджери. Вони можуть з нуля укомплектувати ваш офіс усім необхідним від принтера чи сканера до красивих ручок та офісного паперу”, - розповідає Ірина Сіра.

Основні переваги офісу "під ключ" - економія часу та грошей. Часто, купуючи предмети меблів, обладнання, канцелярію у різних місцях, витрачається дуже багато часу. З послугою офіс “під ключ” ви обираєте усе необхідне від стільця до дезинфікуючого засобу в одному місці.
Дана послуга дозволяє зекономити не лише час, а й гроші. Адже в “Офіс центрі” представлений широкий асортимент товарів на “різний гаманець” за привабливими цінами.
Приємні ціни та безкоштовна доставка
Для постійних клієнтів в магазині діє індивідуальна система знижок та акцій, що дозволяє зекономити кошти при купівлі товарів. Це особливо важливо для підприємців, які регулярно замовляють великі обсяги товарів.
“Наші ціни є дуже конкурентними, і ми надаємо індивідуальні знижки для постійних клієнтів. Саме тому з нами на Тернопільщині співпрацює близько двох тисяч клієнтів. Крім того, у нас часто діють акції, за якими клієнти можуть отримати знижки на певні групи товарів”, - розповідає Ірина.

"Офіс Центр" пропонує ще одну приємну перевагу - безкоштовну доставку в межах Тернопільської області.
Ірина розповіла, що система знижок в “Офіс центр" розповсюджується не лише на керівників компаній, а й на їх працівників.
"До прикладу, працівники компаній з якими співпрацює "Офіс центр", вже у червні можуть для своїх дітей придбати канцтовари на новий навчальний рік за зниженими цінами", - розповідає Ірина.
Персональний менеджер "Офіс центр" заощадить час та грош
В "Офіс Центр" працюють персональні менеджери, які допомагають клієнтам в підборі товарів, надають консультації та вирішують будь-які питання, що виникають під час замовлення. Саме персональний менеджер часто є тим контактним лицем клієнта з магазином, який допомагає йому знайти потрібний товар, надає консультації з питань використання товару, оформлення замовлення та доставки, а також інформує клієнта про наявні знижки та спеціальні пропозиції.

“Часто персональний менеджер може виконувати дуже цікаву та незвичну, на перший погляд, роботу. До прикладу, одній із тернопільських компаній наші працівники допомогли зібрати “набори школярів”. Ви лише уявіть, 500 індивідуальних наборів для кожної дитини”, - розповідає Ірина.
Персональний менеджер "Офіс центр" може також допомогти клієнту підібрати найбільш оптимальний варіант товару відповідно до бюджету та інших заявлених вимог.
Щодня "Офіс центр" працює над тим, аби співпраця із клієнтами була легкою, асортимент товарів зростав, а сервіс покращувався.
Графік роботи та адреса:
м. Тернопіль, вул. Перля 3 (ТЦ “Новус)
ПН-ПТ: 09.00 - 19.00
СБ: 10.00 - 19.00
НД: 10.00 - 19.00
Контакти:
номер гарячої лінії: 0800 210 500
сайт «Офіс Центр»: https://office-centre.com.ua/
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...
Коментарі