• Головна
  • Секрет успіху: Як запахи Нового року впливають на рішення про покупку
Новини компаній
15:00, Сьогодні

Секрет успіху: Як запахи Нового року впливають на рішення про покупку

Новини компаній

У період новорічних свят, коли споживацька активність б’є рекорди, а конкуренція за увагу клієнта досягає максимуму потрібно подумати про нові підходи до концепції продажів. Стандартні маркетингові інструменти вже не дають бажаного ефекту. Саме тому аромамаркетинг — це тонка, але надзвичайно ефективна стратегія впливу на успішність вашого бізнесу.  Вдало підібрана Ароматизація приміщення здатна перетворити звичайну покупку на незабутній клієнтський досвід.

Секрет успіху: Як запахи Нового року впливають на рішення про покупку, фото-1

Дослідження показують, що до 75% емоцій генеруються запахом, і він має найміцніший зв'язок з пам'яттю. Просто уявіть: Ароматизація магазину дає ледь відчутний, але привабливий аромат святкової випічки. Це миттєво викликає відчуття свята, тепла та бажання затриматися. Чим довше клієнт перебуває в комфортній атмосфері, тим вища ймовірність імпульсивної покупки, саме так працює Ароматизація для підвищення продажів.

Спеціалісти компанії StH Group розробили унікальні сезонні композиції для різних типів бізнесу. 

  • Ароматизація ресторану. Рекомендуємо використовувати аромати випічки чи мандарину для посилення святкового настрою та апетиту. 
  • Ароматизація автосалону. Можете встановити прилад для ароматизації с запахом кориці, святкової ялинки, для того, щоб створити відчуття свята, надійності та затишку.
Секрет успіху: Як запахи Нового року впливають на рішення про покупку, фото-2
  • Ароматизація готелю. Саме у святкові дні, коли свята приваблюють до вас гостей, яскраві та святкові аромати створюють незабутню асоціацію з вашим готелем.
  • Ароматизація для супермаркету. Новий рік та Різдво - це час, коли святковий настрій супроводжує нас всюди. Підкресліть ці емоції смачним ароматом свіжої випічки чи яскравим ароматом цитрусових. Завдяки цьому у відділі свіжої випічки ви може значно збільшити продажі супутніх товарів.
  • Ароматизація заходів та івентів. В період новорічних свят проходять святкові корпоративи ти інші події. Якщо використати ароматизацію, для покращення відчуття свята, то це додатково надихне ваших гостей святковими емоціями та створить незабутній арома ефект емоційного маркетингу.

Професійне обладнання від StH Group забезпечує рівномірне та безпечне розпилення аромату, що є критично важливим для створення потрібного ефекту. Використовуючи аромамаркетинг, ви не просто продаєте товар, ви продаєте емоції свята. Це інвестиція в бренд, лояльність та суттєве зростання прибутку в піковий сезон.

Дізнайтеся більше про те, як Ароматизація приміщення може трансформувати ваш бізнес. Почніть свою подорож до арома успіху вже сьогодні, а досвідчені співробітники компанії StH group допоможуть вам на цьому шляху. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Ароматизація магазину #Ароматизація для підвищення продажів #Емоційний маркетинг #Ароматизація автосалону #Ароматизація супермакету #Ароматизація заходів #Новий рік #Підвищення лояльності #StH Group.
Оголошення