У Тернополі можуть обмежити швидкість транспорту до 50 км/год

Чорна смуга останніх місяців 2013 року плавно перенеслася у 2014-ий. Останній місяць року, що минув, запам’ятався Тернопільщині не тільки європодіями, а й трагічними та резонансними ДТП, в яких загинули та травмувалися молоді люди.

Початок нового року теж видався складним, особливо для працівників Державтоінспекції. Це пов’язано з рядом аварій, які трапилися на автошляхах області. Представники інспекції зазначають, що не останню роль у цьому зіграла погода. Але головним фактором таки залишається людська недбалість. Про дорожню ситуацію в області та законодавчі нововведення для водіїв «Номер один» розповів в.о. начальника УДАІ в Тернопільській області Сергій Марафієвич.

-  Повідомлялося, що Міністерство внутрішніх справ України готує нові правки до правил дорожнього руху на 2014 рік, зокрема, введення лімітів швидкості у населених пунктах до 50 кілометрів на годину. Як Ви особисто оцінюєте таку перспективу?

- Практика обмеження швидкості у населених пунктах до 50 кілометрів на годину існує в ряді європейських країн. І вона дійсно дає позитивний результат, коли проїжджа частина наближена до будинків і можлива неочікувана поява пішохода на дорозі.  Також є певний ефект при інтенсивному русі.

- Наскільки ефективно сьогодні в області працюють комплекси фото- і відеофіксації "Гарпун». Скільки правопорушень ними зафіксовано впродовж 2013 року? Чи потребують, на Вашу думку, дані системи вдосконалення? Скажімо, запровадження безконтактної фіксації правопорушення водія та працівника інспекції?

- Для здійснення контролю за швидкісним режимом в області працюють три системи «Гарпун». Принцип роботи даної система наступний: у місцях концентрації ДТП, в найбільш аварійних місцях стаціонарно встановлюються прилади для вимірювання швидкості «Трукам», які автоматично фіксують порушення та направляють інформацію на ноутбук працівникам ДПС, щознаходяться за декілька кілометрів від місця скоєння правопорушення. Отримавши інформацію, інспектор зупиняє автомобіль та складає адміністративний матеріал, до якого додається фотографія автомобіля порушника, на якій відображено дату, час та швидкість. Дана фотографія є доказовою базою порушення. Кількість виявлених правопорушень швидкісного режиму в 2013 році не значна, так як довелося вирішувати ряд питань технічного оснащення.

- Упродовж 10 днів (з 10 до 20 січня 2014 року) в області діяли профілактичні заходи «П’яний водій – злочинець». Які результати даної роботи? Скільки випадків водіння у нетверезому стані зафіксовано? Які висновки можна зробити про ситуацію в області?

- Застерегти, попередити та не допустити дорожньо-транспортних пригод з вини нетверезих водіїв – саме таку назву мали профілактичні заходи під умовною назвою «П’яний водій – злочинець». Щоденно з транспортного потоку вилучалося близько 10 водіїв, які керували транспортом у нетверезому стані. Якщо порівнювати з аналогічним періодом минулого року, то кількість таких правопорушень суттєво не змінилася, відповідно існують водії, які сідають за кермо після застілля, тим самим піддають небезпеці своє життя та життя інших. На мою думку, після посилення адміністративного законодавства до водіїв, які сідають за кермо у нетверезому стані, їх кількість значно зменшиться.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі