15:58, 28 березня 2011 р.

Поскаржитися буде легко!

У міській раді шукають потенційного розробника програми з впровадження електронного документообігу. Програма має бути спеціально адаптована для служб міської ради, щоб значно полегшити життя пересічних тернополян.

Ідея створення єдиного центру з надання послуг і обслуговування населення з електронним реєстром - не нова. З успішним досвідом роботи подібного центру представники тернопільської мерії познайомилися нещодавно в Івано-Франківську.

На практиці виглядатиме так:  тернополяни заходитимуть в єдиний великий просторий зал, де п’ять-шість представників міської ради прийматимуть у них вхідну кореспонденцію і одразу переводитимуть її в електронний вигляд. У цьому ж приміщенні відвідувачі зможуть отримати свої документи назад, коли всі питання вирішаться.

В мерії запевняють, що із впровадженням електронного документообігу зникне потреба відвідувати декілька кабінетів, питання вирішуватимуться оперативно.

Поживемо – побачимо!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...