У найбіднішій області України майже дві сотні авто вартістю понад 100 тис. євро

Серед елітних авто в моді Range Rover та Merсedes

Серед автомобілів VIP-класу найбільшою популярністю користуються одні з останніх моделей марки Merсedes, зокрема, GL450,  ML350, GL550. Їх в ДАІ нарахували рівно 15 штук. Не поступається своєю популярністю Range Rover. Дорогами області їздить 16 автомобілів цієї марки. У повній комплектації стартова ціна нового авто 110 тис. євро. Всього на дві автівки менше Audi Q7. За неї в автосалоні доведеться викласти як мінімум 105 тис. євро. Задоволення не з дешевих, однак власниками цього транспортного засобу є 14 жителів Тернопільщини. Рівно стільки ж є й автомобілів марки Infiniti, стартова ціна більшості моделей якої від 90 тис. євро. Не меншою популярністю серед статних водіїв користуються авто марки Acura – 20 машин. Ціна моделей ZDX та MDX стартує з позначки 80 тис. євро. Не така вже рідкість для області Porsсhe Cayenne, мінімальна вартість якого 130 тис. євро. Дозволили собі придбати таке авто вісім жителів нашої області. Ще краща ситуації з автомобілями марки BMW. Щоправда, помітна суттєва різниця між кількістю моделей X5 та X6. Перших в області нарахували аж 49, а других – усього 3. До того ж обидві моделі коштують близько 100 тис. євро. Беззаперечними лідерами серед автомобілів вартістю поза 50 тис. євро є  марки Toyоta та Lexus. Зокрема, Toyоta Land Cruiser в області нараховується більше півтори сотні, авто марки Lexus – 125. Значно менше в області автомобілів Toyоta Sequoia  - 3. Як стало відомо, в Тернополі живе щасливий власник автомобіля марки Maserati, вартість якого теж становить близько сотні тисяч євро.

По дорозі до Львова не загубить запчастин тільки Rang Rover

За які заслуги водії обрали ці автомобілі і як дорого обходиться їхнє «утримання», журналісти поцікавились в автоексперта «Інтеравтосервісу» з 17-річним досвідом роботи Романа Цапа.

– Незважаючи на вартість транспортного засобу, у світі ще не придумали автомобіля, який би міг витримати наші дороги, – каже фахівець. – В тому числі це стосується марок Nissan, Toyоta, Hummer, Lexus. Найнадійніші машини з цього переліку все ж таки Toyоta Land Cruiser або Lexus – це машини- близнюки. До речі, модель Land Cruiser значно краща за модель Sequoia. Остання – це великий американський пікап з покращеним дизайном. Американці роблять акцент на комфорті, тому вона не має настільки хороших технічних характеристик, як Land Cruiser. У нас немає доріг, у нас напрямки, тому для водіїв найважливіше – надійність. Щоб доїхати до Львова, слід бути дуже досвідченим водієм, щоб не пошкодити машину. На дорозі є місця, які об’їхати не можливо. З перелічених машин на таке здатен тільки Range Rover. Він дозволяє їхати на досить високій швидкості та не загубити при цьому по дорозі запчастин. З даного переліку кращого джипа для їзди по нашому бездоріжжю немає. Однак ця машина тягне за собою великі витрати, адже це одна з найдорожчих в обслуговуванні машин. Один її техогляд коштує близько 10 тис. грн., а його, за рекомендацією виробника, потрібно проводити кожні 12 тис. км. Натомість для Land Cruiser, Lexus, Infiniti дозволяється дещо більший пробіг – 15 тис. км., а для  BMW та Audi – взагалі 30 тис. км. Кожен виробник зазначає, що для важких умов експлуатації, до яких належать дороги України, проводити техогляд потрібно вдвічі швидше.

Фахівець запевнив, що сьогодні жодних проблем з наявністю деталей для цих автомобілів немає. Найдовший термін доставки запчастин – 14-17 днів. Втім тут є однин нюанс: запчастина зі складу офіційного дистриб’ютора в Україні може бути у десятки разів дорожча за запчастину, яка лежить на складі, скажімо, в Арабських Еміратах. У деяких випадках, аби не переплачувати, краще зачекати.

Ремонт Porsсhe Cayenne дорівнює вартості нового автомобіля

Хоча вартість деяких моделей автомобілів однакова, та одних авто в області кілька десятків, інших – одиниці. Мабуть, тут вирішальну роль при виборі транспортного засобу зіграли витрати на обслуговування машини. Адже, скажімо, кількаразове обслуговування Porsсhe Cayenne та Rang Rover коштуватиме мало не ще одну машину такої марки. Для кращого розуміння: оригінальна щітка склоочисника для Porsсhe коштує 500 грн. у той час така ж щітка для інших моделей вартуватиме не більше 100 грн. А одне колесо з диском для Rang Rover  може коштувати як 10-річне «Жигулі», тому фахівці застерігають: дорогий автомобіль не означає безпечний та економний.

– Між Porsсhe та Acura я б все-таки віддав перевагу останній марці, – каже Роман Володимирович. – Львів’яни роблять наголос у назві моделі Cayenne на перший склад, мовляв, купив Cayenne і покаявся. До речі, багато людей віддають перевагу дизайну старих моделей цієї марки. Однак технічні характеристики у них однакові. Українці більш схильні до японських машин. Вони економніші по розходу палива. Їхня якість значно переважає німецьку, але це не стосується Merсedes GL, який в народі називають «кубиком». Модель GL – це те, що залишилось від потужного імені Merсedes. Це машина, яка не ламається. Наступною за якістю я би поставив Lexus-570 або Land Cruiser-100. Ці моделі теж можна віднести до машин, які важко зламати навіть на наших дорогах. Марка Audi дуже дорога в обслуговувані. За цим показником вона випереджає навіть BMW. Попри те, що цю марку всі хвалять, автомеханіки переконались, що Audi та Volkswagen годують автосервіси, адже вони найчастіше ламаються. До тих, хто не дає нам заробити, можна віднести Lexus 570 та Land Cruiser. Можна заробити на Merсedes GL, – продовжує автоексперт, – однак не на ремонті автомобіля, а на діагностиці. Щоб він не зламався, потрібен частий технічних огляд. Раз на 5 тис. км потрібно показувати машину спеціалісту. Якщо цій моделі давати належне обслуговування, вона не зламається. По розходу пального найбільш неекономічними є BMW, Merсedes, Rang Rover. За 15 років спостереження найнадійнішими автомобілями, на мою думку, є Honda та Toyota і їх аналоги Lexus та Acura. А ось Merсedes займатиме у цьому рейтингу близько 20 місця. Зараз часто можна почути, що машини марки Toyota почали псуватися, однак тут варто зазначити, що псуватися почали всі машини. Останній надійний Merсedes випустили, мабуть, у 1986 році. Такі машини могли служити понад 20 років. Втім більше таких ніхто не виробляє. Якщо виготовляти машини, які б за надійністю відповідали автомобілям 70-их років, їхня ціна була б на стільки високою, що вони б були не конкурентоспроможними.

"Номер Один"
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі