
12:00, 19 березня 2014 р.
Тернополянин більше 40 разів дзвонив у «швидку», щоб викликати бригаду медиків
Прикрий інцидент трапився у Тернополі 4 березня між власником одного з офісів у центрі міста та медиками швидкої допомоги. Чоловік 44 рази телефонував на номер «103», щоб викликати бригаду медиків. За словами головного лікаря служби екстреної допомоги Михайла Джуса, лікарі до хворого виїхали одразу ж після першого дзвінка і вже за 8 хвилин були на місці виклику.
Все трапилось 4 березня у самісінькому центрі міста. Офіс тернополянина Віктора Пасєнчука знаходиться на вул. Сагайдачного. Близько обіду невідомий чоловік забіг у приміщення і сказав, що на вулиці людині стало погано, потрібно викликати швидку допомогу. Чоловіки одразу вибігли з офісу. Побачили на землі за кілька метрів від офісу чоловіка середніх років. Він був непритомним, тому Віктор П/ почав одразу набирати номер «швидкої». Очевидно, чоловік ішов сам, тому що ніхто з людей, які зібралися навколо, його не знав. Відповідно, що з ним, теж ніхто не підозрював.
- Я набрав номер «швидкої». Диспетчер зняла слухавку. Сказав, що людині погано і потрібна допомога, вказав адресу. Жінка почала розпитувати, що це за хворий, що з ним сталося. Звідки я міг знати. Бачив його вперше, – каже Віктор П.
Людина була нормально одягнена - у джинси та червону куртку. «Не схожий на безхатька, а зрештою, навіть якщо так, яка різниця, це теж людина, – обурюється пан Віктор. - Завтра це може бути хтось із нас. Не можна стояти осторонь, не за таке відношення до себе боровся Майдан».
Чи то телефонний зв'язок із диспетчером обірвався, чи хтось кинув слухавку, але договорити сторонам не вдалося. Тоді тернополянин знову почав набирати «швидку». Спершу, каже, номер збивали, а потім просто було зайнято. Тоді хтось із людей, які зібралися поруч, запропонував побігти в міську раду і вже звідти викликати лікарів. Так і зробили. Працівники мерії зателефонували на номер «103» і повторно повідомили про випадок, пише Номер один.
Михайло Джус на ситуацію дивиться по-іншому. Каже, усі телефонні виклики на «швидку» записуються. Отож він особисто прослухав телефонну розмову диспетчера з тернополянином.
- По-перше, під час прийому виклику диспетчер повинна з’ясувати деякі обставини, щоб знати, чи потрібна людині спеціалізована бригада, - каже Михайло Джус. – Крім того, бригада «швидкої» виїхала на місце випадку одразу після виклику. Медики вирушили із станції, що на вул. Шпитальній, і через 8 хвилин прибули на місце події. По-друге, чоловік, який здійснював виклик, поводився агресивно. Він звинувачував та ображав наших працівників, а коли лікарі попросили допомогти занести пацієнта в автомобіль, відмовився. До того ж, я не уявляю собі, як можна протягом 8 хвилин набрати телефонний номер 44 рази.
У результаті непритомного чоловіка, якому стало погано в центрі міста, лікарі доставили до психоневрологічної лікарні. З’ясувалося, здоров’я тернополянина похитнулось через високий ступінь алкогольного сп’яніння.
Як розповів Михайло Джус, багато викликів у «швидку» потрібно фільтрувати, тому що чимало людей зловживають такою послугою медичної галузі. Особливо ситуація загострилася зараз, коли в Тернополі через складну ситуацію в Україні зросла кількість викликів, зокрема гіпертоніків. Щодня медики виїжджають на 250-300 викликів. Протягом дня у місті працює від 16 до 20 медичних бригад. У той день, каже лікар, проблем з відсутністю «швидких» чи медиків не було. Очевидно, просто виникло непорозуміння.
«У цьому вини медиків, – каже Михайло Джус, – немає. Наша служба зробила все так, як цього вимагає інструкція»
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...
Коментарі