• Головна
  • Як виглядає автопарк тернопільських чиновників?
20:00, 26 березня 2014 р.

Як виглядає автопарк тернопільських чиновників?

Автопарк обласних чиновників: металолом, розбавлений кількома позашляховиками.

Кабінет Міністрів України на початку березня прийняв рішення виставити 1500 машин центральних органів влади та місцевих адміністрацій країни на відкриті торги з метою економії бюджетних коштів, що йдуть на утримання чиновників.

Разом з тим, усі діючі міністри і вищі чиновники будуть пересуватися виключно на власних автомобілях. Службовий транспорт планують розпродати протягом місяця під громадським контролем. Усі виручені від продажу кошти надійдуть до державної скарбниці. Як дивляться на дану ініціативу вищого керівництва країни високопосадовці Тернопільської ОДА та облради, поцікавились журналісти «Номер один».

Тернопільський губернатор підтримає рішення Кабміну про зменшення кількості атво.

– Ми вже запустили в роботу рішення уряду. Все, що можна, ми поскорочуємо. Водночас залишиться те, що дозволить ефективно працювати. Напевно, ми позбудемось частини автотранспорту. Зараз на балансі облдержадміністрації знаходиться чотири автівки: «Фольксваген Таурег», «Фольксваген Пассат Б5», «Крайслер Гранд-Черокі» і «Волга-3110». Один або два автомобілі ми продамо, - зазначив Олег Сиротюк.

Водночас пан Олег розповів, на чому ще буде економити обласна адміністрація: «Відключили ряд мобільних телефонів та радіоточки, на яких зекономили майже 11 тис. грн.».

Натомість в обласній раді, яка не має прямого підпорядкування Кабміну, не бачать потреби позбуватися транспорту.

– Якщо останніми роками ми бачили, що проводились тендери в Кабміні і закуповували автівки представницького класу, то рішення Кабміну щодо продажу цих авто, можливо, має логіку. Натомість обласна рада має джипа «Тойота Ленд Крузер», «Фіат Альбеа» і ще декілька авто 1997-98 років випуску і старших. Вважаю, що чиновник має їхати, щоб якісно виконувати свою роботу. Не може ставитися питання, як дістатися в районний центр чи віддалене село для вирішення нагальних проблем - службовим транспортом чи рейсовим автобусом? Головне тут - не перейти межу! – зауважив Василь Хомінець.

Зазначимо, що одне з побажань керівництва уряду щодо пересування на власних автівках перших осіб області не стосується. На сьогодні ні голова облради Василь Хомінець, ні новий губернатор Олег Сиротюк, за їхніми ж словами, власних автівок не мають, тому, очевидно, їздитимуть на службовому транспорті. Зокрема, Хомінець – на джипі «Тойота Ленд Крузер», а Сиротюк – на «Фольксвагені Пассат». Що цікаво: попередники Хомінця і Сиротюка пересувалися на інших «залізних конях». Обидва перевагу віддавали японським позашляховикам. Так, екс-губернатор Валентин Хоптян віддавав перевагу одній з останніх моделей «Тойота Ленд Крузер 200» (2010 р.в.), яку ТОДА орендувала у ТОВ «Слов’янські традиції» (м. Київ), не плативши за неї жодної гривні. Натомість колишній голова обласної ради, нині нардеп Олексій Кайда, теж, як і Хомінець, їздив на «Ленд Крузері» (1999 р. в.), що належав обласній раді. Ця автівка нині не справна і не знати, коли буде, адже щоб її відремонтувати (двигун, автоматика, підвіска), потрібно викласти до 150 тис. грн., яких автопідприємство не має, та й з обласного бюджету таку значну суму виділити наразі немає змоги.

Найновіше авто облради датується 2010 роком

Загалом у власності обласної ради є 20 автомобілів, з яких чотири списані (РАФ, ЗІЛ та два автобуси ЛАЗ), але не утилізовані – стоять на території гаражів обласної ради. Найновіша автівка обласної ради «Фіат Альбеа» датується 2010 роком і їздить на ній перший заступник голови обласної ради Сергій Тарашевський. Голова ж облради пересувається на 15-річній «Тойоті Ленд Крузер». Ця автівка тільки кілька місяців тому повернулася до обласної ради. А до того, з легкої руки колишнього голови обласної ради Михайла Миколенка (був на цій посаді з 2006 по 2009 рр.), була передана в безоплатне користування обласній міліції, а якщо точніше - УБОЗу. Ще один заступник голови Олег Боберський їздить на 10-річній «Шкоді Октавія», натомість керуючому справами ради Ігореві Дулебі у розпорядження віддано ще старіший «Ніссан Максіма» (2001 р.в.). Серед решти автівок обласної ради на увагу заслуговує хіба що «Шкода СуперБ», яка запам’яталася тернополянам скандалом, пов’язаним із перевезенням у її багажнику агітаційної продукції проти Юлії Тимошенко. А також два мікроавтобуси «Мерседес Віто», котрі використовуються здебільшого для супроводу перших осіб обласної ради місцевими журналістами. Наявні в гаражі обласної ради і два раритети – «Волги» (1990 і 1995 р.в.), які, як переконують водії автопідприємства, на ходу, але попиту на них уже немає.

Що ж до власності ТОДА, то, як зазначалося вище, у них є чотири автівки, з яких лише дві знаходяться в гаражах облради.

– 25 грудня 2013 року обласна адміністрація розірвала з нами договір на обслуговування автомобілів працівників ОДА. Адміністрація заборгувала нам 107 тис. грн., – повідомив заступник директора комунального автотранспортного підприємства обласної ради Ярослав Ратушко. – На сьогоднішній день ми актом знову прийняли на зберігання два їхні автомобілі – «Фольксваген Таурег» (2004 р.в.) і «Волгу-3110» (1999 р.в.), натомість ще два – «Пассат» (2004 р.в.) та «Гранд Черокі», за моєю інформацією, знаходяться у внутрішньому дворику «білого» дому.

І якщо на останній вже давно ніхто не їздив, то «Таурег» до певного часу був задіяний, адже перебував у користуванні заступника голови ОДА – керівника апарату Юрія Желіховського. Однак цей автомобіль теж значний час не використовується, адже у грудні минулого року, на початку революційних подій, Юрій Васильович травмувався, відповідно й донині перебуває на лікарняному. Разом з тим, можна ствердно говорити, що пану Желіховському ця автівка більше не дістанеться, позаяк новий губернатор не бачить пана Юрія у себе в заступниках…

Ярослав Ратушко визнає, що й справді автомобільний парк обласної ради застарілий, зазначаючи при цьому, що свого часу частину території КП було віддано приватнику під будівництво багатоповерхівки, натомість підприємство від цього нічого не отримало. «Могли б у якості компенсації поновити наш автопарк хоча б двома новими автомобілями», – резюмує Ярослав Андрійович.

ЦИФРА: 1132 авто, що закріплені за органами державної влади (33,8% від загального числа), а також 373 одиниці (15%), що закріплені за місцевими державними адміністраціями, підуть на аукціон. За даними Кабінету Міністрів

avtopark

#автопарк #тернопільські чиновники

Коментарі

Оголошення
live comments feed...