У Тернополі сантехнік виламав шматок труби і, замість того, аби полагодити, просто втік

Працівник місцевого водоканалу виламав шматок труби і, замість того, аби полагодити, просто втік, - обурюється тернополянка Галина Мазур. - Оце так майстер!

Ще в березні пані Галина звернулася у КП “Тернопільводоканал” для того, аби пройти державну повірку лічильників на воду. Таку процедуру жителі нашого міста мають проходити раз у три роки.

- За повірку 2 лічильників на холодну воду я мала заплатити майже 130 гривень, - говорить вона. - До мене прийшов працівник водоканалу, який зняв лічильники та забрав їх на перевірку.

Майстер дуже поспішав, скаржився на те, що не вдається нормально зняти лічильники, що труби старі, пригадує жінка.

- Труби у квартирі до його приходу не текли, - зауважує вона. - Як тільки він щось там викручував, почало капати. Я просила, аби добре позатягував гайки. Хоча він й сам має розуміти принципи своєї роботи.

Через тиждень майстер знову прийшов до пані Галини, аби встановити лічильники. Тільки-но почав щось крутити в туалеті, як із труби потекла вода.

- Я так і думав! Усе, треба міняти кран на воду, - цитує тернополянка працівника водоканалу. – Звертайтесь до жеку, бо у квартирі вони мають ремонтувати. До того ж, у мене немає необхідного інструменту. Треба воду в будинку перекривати, а це займе час...

Після того чоловік зняв шматок труби, перекрив воду і швиденько почав збирати речі, додає співрозмовниця. Він навіть не подивився на те, що жінка була одна з дитиною, все відбувалось о 15.00 в п'ятницю, а в цей день жек працює до 16.00, тому викликати сантехніка було проблемою.

- Спочатку сантехнік сказав, щоб мій чоловік сам відремонтував, а згодом й взагалі - запропонував мені послуги свого товариша, - каже пані Галина. - Ремонт разом із викликом, за його словами, мав би обійтися мені у 100 грн. А, може, у них бізнес такий - один ламає, інший - ремонтує?

Сантехнік із жеку таки прийшов у той же день, пригадує пані Мазур. Майстер ремонтував поломку більше двох годин, самостійно ходив перекривати воду на стояку в підвал, шукав ключі від підвалу. За роботу вона йому нічого не платила. Лише дала 20 грн за кран.

Після того інциденту жінка звернулася у диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал», аби прислали спеціаліста, який нарешті поставить лічильники та опломбує їх. Через день прийшов інший працівник та виконав усі роботи.

У КП “Тернопільводоканал” кажуть, що їхні майстри роблять все, аби схожих ситуацій не виникало та намагаються йти на зустріч абонентам.

- У старих будинках, де внутрішньобудинкові мережі вкрай зношені, дуже часто трапляються аварії та різного роду поломки, - говорить начальник аварійно-диспетчерської служби Любомир Калиняк. - Оскільки в даному випадку аварійна ситуація виникла під час виконання роботи працівником «Водоканалу», то відповідно наше підприємство взяло на себе відповідальність за усунення даної ситуації. Наразі лічильник пройшов повірку, встановлений на місце та справно працює.

До слова, після того, як “” звернулася до комунальників за роз'ясненнями щодо даної ситуації, до родини Мазурів приходили працівники цього підприємства, аби вибачитися.

- Вони навіть говорили про те, що готові відшкодувати витрати, - каже жінка. - Не у відшкодуванні справа. Якщо вже зламав щось - відремонтуй. Хочеться, аби з іншими тернополянами не виникало подібних ситуацій. І, як мені пообіцяли майстри, таких конфузів більше не трапиться. Хочеться в це вірити...

Тернопіль сантехік Тернопільводоканал
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі