Як у ДАІ проігнорували пропозиції Тернопільського автомайдану

У кінці березня ГО «Автомайдан Тернопіль» скерувала до начальника Департаменту ДАІ МВС України А.Сіренка 11 пропозицій щодо вдосконалення роботи служби, підвищення авторитету працівників ДАІ та можливості швидкого реформування. На відповідь Автомайданівці чекали близько місяця, та все ж отримали.

У Департаменті ДАІ МВС України пропозиції розглянули і дали відповіді.

1. Активісти ГО «Автомайдан Тернопіль» запропонували створити посаду громадського радника при органах ДАІ та УМВС у кожній області.

У Департаменті пропозицію підтримали, однак зауважили, що такі посади не передбачені діючими законодавчими та нормативно-правовими актами.

2. Тернопільські «Автомайданівці» запропонували провести термінову ревізію дорожніх знаків, світлофорів та розмітки.

З Департаменту відповіли, що ДАІ разом із власниками доріг таку ревізію проводять двічі на рік.

3. Ще одна пропозиція «Автомайдану Тернопіль» - створення при МРЕВ підрозділу митниці для оперативного розмитнення автомобілів та постановки їх на облік.

Відповідь Департаменту – «питання діяльності митних органів та розподілу бюджетних коштів, виходить за межі компетенції ДАІ МВС».

4. «Автомайдан» порадив також проводити щотижневі семінари з водіями «Відкриті двері ДАІ».

У Департаменті пропозицію не помітили.

5. Тернополяни підказали також обладнати екзаменаційні класи у МРЕВ та зали обслуговування громадян веб-камерами, оскільки це допоможе упередити корупційні діяння чиновників.

У Департаменті відповіли, що ідея гарна, проте практична реалізація неможлива через фінансову неспроможність.

6. Задля усунення посередників при реєстрації номерів «Автомайдан Тернопіль» пропонував створити при МРЕВ консультаційно-технічні центри допомоги, а продаж так званих «золотих» номерів спрямувати у бюджет ДАІ.

Відповідь: «Наказом МВС України від 29.10.2007 № 342 номери, що мають однакові цифри, видаються за бажанням власників. Вартість таких номерних знаків від 10 до 20 тисяч гривень за комплект».

 7. ГО «Автомайдан Тернопіль» радить також повернутись до схеми розподілу штрафів, коли 50% залишалось у місцевому бюджеті, а «даівець» від кожного штрафу отримував відсоток.

Цього пункту у Департаменті теж не зауважили.

 8. За пропозицією тернопільських «автомайданівців», раз на місяць начальник ДАІ міста повинен звітувати перед міським головою та ЗМІ.

Порада у Департаменті жодних заперечень не викликала, оскільки не суперечить Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

9. Активісти пропонували також зробити прозорим для громади бюджет ДАІ.

Пропозицію у Департаменті проігнорували.

10. ДАІ міста і області «автомайданівці» радили звести в один підрозділ задля скорочення кадрового складу керівництва.

Цей пункт також залишився не поміченим.

 

11. Насамкінець тернопільські «автомайданівці» запропонували новопризначеному керівництву ДАІ ознайомитись із досвідом Грузії та Естонії.

І на цю пропозицію у Департаменті скромно промовчали.

Начальник Департаменту ДАІ МВС України А.Сіренко подякував автомайданівцям за активну позицію у питаннях безпеки дорожнього руху та реформування ДАІ, а також запросив на Загальнонаціональний форум з питань безпеки дорожнього руху у першій декаді червня.

На електронну адресу форуму ми уже надіслали свої пропозиції, резюмує заступник голови «Автомайдан Тернопіль» Юрій Остап’юк.

АВтомайдан ДАі
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі