У Тернополі маршрутками керують потенційні вбивці

Водії тернопільських маршруток – потенційні вбивці. Саме так вважає тернопільський активіст, який із зрозумілих причин не бажає оприлюднювати своє ім’я.

- Неважливо, звідки мені відомі деякі факти про водіїв та про маршрутки, а також про різні цікаві комбінації, що склалися із транспортними перевезеннями у нашому місті. Однак стан речей настільки кричущий, що мовчати просто вже не можна. Люди мають відстояти своє право на користування екологічним, доступним та комфортним транспортом, – каже чоловік.

Нагадаємо, нещодавно маршрутники вирішили страйкувати, чим неабияк образили тернополян. Відтак ті почали вимагати у міської ради перевести місто на електротранспорт, пише  Та, схоже, попри всі переваги електротранспорту, образа помалу забувається. Мабуть, до наступної “виходки” перевізників, які зовсім не хвилюються за своїх пасажирів, а лише за те, щоб набити свої кишені.

- Правильне обладнання маршрутки, надійні гальма, фари, що не засліплюють, – все це може допомогти запобігти ДТП. Водії маршруток нехтують багатьма нормами задля збагачення, однак списують несправності на те, що недостатньо коштів отримують від свого бізнесу і не можуть собі дозволити ремонтуватися, – розповідає чоловік. – Відтак варто зробити перевірки обов’язковими перед початком перевезень та періодичними, адже, сплачуючи власні гроші, тернополяни наражають своє життя на небезпеку, перебуваючи у несправних маршрутках. Ще одна дорожня проблема – розмови водія по мобільному телефону. Учені встановили: водій під час телефонної розмови небезпечніший за водія напідпитку! Його реакція уповільнюється більше, ніж після 100 грамів випитої горілки. Через те в усьому світі водіїв за розмови по мобільному штрафують. Але не в Україні.

До слова, тернополяни дуже часто скаржаться на те, що водії постійно розмовляють по мобільному. Судячи із того, що й автор цих рядків неодноразово телефонував в Управління транспорту із скаргою на дане порушення та жодного ефекту після цього не помітив, водіям за “балачки” на робочому місці нічого не кажуть.

Що говорити вже про хамство водіїв та про брутальне відношення до своїх пасажирів? Приміром, про ті випадки, коли водії, не зупиняючись, виганяють пасажирів з транспорту, щоб їх ніхто не обігнав. Тобто, відчиняють двері і лише трохи зменшують швидкість. Чимало випадків є повязаних із тим, що водії маршруток виганяють пасажирів, які намагаються зайти у транспорт з дитячими візками. Складається враження, що спокійніше керманичі автобусів сприймають собак у своїх транспортних засобах, аніж дітей.

І ще одна “гаряча ідея” від тернопільських перевізників. Керуючи соціальним транспортом, водії “забувають” казати про це пасажирам. Тому останні сплачують не 1.50 грн, а як звично – 2.50 грн за проїзд.

Про це розповідає пані Оксана, яка щодня добирається до міста із Кутківець.

- Як вдалося дізнатися в управлінні транспорту від нас соціальна маршрутка їде щогодини. Та чомусь водії забирають таблички про те, що транспорт – соціальний і беруть з людей по 2.50. Я даю 2.50 – водій не дає решти. Коли оплачую 1.50 – також нічого не каже, тобто маршрут дійсно соціальний. Не розумію чому, але небагато людей намагаються довести своє право користуватися соціальним маршрутом. Навіть коли перепитую водія, чи маршрут соціальний, щоб заплатити потрібну суму, люди, які оплатили повну вартість проїзду, не встають, щоб забрати свою гривню, яку переплатили.

Пані Оксана обурена такою поведінкою перевізників, оскільки якщо для тернополян є альтернатива у вигляді тролейбуса, то для тих, хто добирається з Кутківець маршрутки – єдиний варіант виїхати у місто, де ще й потрібно робити пересадки.

- Після численних скарг на цю ситуацію із пільговими маршрутами до нас приїжджав сам пан Мединський, однак, цілком зрозуміло, що того дня і маршрутки їхали згідно до розкладу, і кошти брали відповідні, і таблички були на місці. Тільки но “ревізор” зник з поля зору – все стало на свої місця…

Тернопіль маршрутки потенційні вбивці
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі