У Тернополі управління ЖКГ ігнорує не лише тернополян, а навіть радника міського голови

Нещодавно в мерії не без порад громадян Тернополя започаткували добру справу: в соцмережі Фейсбук з’явилася сторінка управлінь житлово-комунального господарства та управління транспорту.

Були сподівання, що завдяки появі цих сторінок жителі міста зможуть налагодити більш тісний діалог з чиновниками, оперативніше вирішувати свої проблеми, а громада усього міста зможе бачити, які саме проблеми є в місті і як вони вирішуються.

Але…

Сторінка управління ЖКГ зі старту "вмерла". 15 травня користувач OlSem Des написав «Гоори зрубаних каштанів уже 2-й місяць валяються на вулиці Рудницького, хто має прибирати цей безлад?», додавши фото. Його допис залишений без відповіді.

Від 23 травня на сторінці ігнорується навіть питання радника міського голови Максима Черкашина щодо проблем на вул. Волинській.

«По цьому питанню було Доручення міського голови. На якому воно етапі виконання?», – поцікавився на сторінці Максим Черкашин.

У відповідь – тишина.

Учора особисто поцікавився, хто заборонив начальнику управління ЖКГ Миколі Лесіву спілкуватися із ЗМІ, про що той заявив виданню «20 хвилин»? Дане питання теж проігнороване.

Попередньо як пересічний житель міста повідомив на сторінці управління чиновників, що ТОВ "Мрія" досі не прозвітувало за отримані кошти від жителів будинку і не надало план робіт по будинку на 2014-ий рік.

При цьому задав конкретні питання: Хто конкретно контролює в управлінні це питання? Хто має нести відповідальність і яку за те, що досі не виконане рішення виконкому, яким ЖЕКи зобов,язані звітувати перед мешканцями міста? Якщо ЖЕК ігнорує звернення, навіть не надаючи відповіді, – хто за це відповідає?

Відповідь: «Згідно наявних матеріалів ГТОВ "Мрія" проведено звітність перед мешканцями ще у І-ому кварталі. Для вирішення питання по суті, просимо вказати точну адресу будинку і коли було Ваше звернення в обслуговуюче підприємство».

Довелося відписати, що не отримав відповіді на свої запитання. Відтак задав їх знову, для зручності пронумерував:

1. Хто конкретно відповідає в управління за контроль над ЖЕКами?

2. Хто має нести відповідальність і яку за те, що досі не виконане рішення виконкому, яким ЖЕКи зобов,язані звітувати перед мешканцями міста?

3. Якщо ЖЕК ігнорує звернення, навіть не надаючи відповіді, – хто за це відповідає?

4. Обіцяні інформаційні стенди на під’їздах відсутні. Чому? Хто за це відповідає?

5. Чи були проведені збори з жителями будинків в Тернополі, на яких ЖЕКи прозвітували про отримані від людей кошти і повідомили мешканцям будинків про план робіт на цей рік? Із моїх знайомих ніхто про це не чув, звідки ви берете інформацію про те, що такі збори проводять? Управління задовольняє формальна діяльність ЖЕКів у цьому питанні?

Відповідь знову вибіркова, деякі питання вкотре проігноровано: «Працівники управління були присутніми на деяких зборах. Явка мешканців була дуже малою, а відсоток письмових скарг мешканців щодо відсутності звітності також на низькому рівні (для прикладу - Ви звертались в управління літом 2008р. по КЖЕП "Залізничник"). Відповідно зобов’язуємо ЖЕКи додатково розміщати на дошках оголошення ці звіти, а деякі проявили ініціативу і оприлюднюють інформацію ще і на власних сайтах. У вашому ж випадку збори таки відбувались по вул. Руській,20 (НЕПРАВДА – авт.). При цьому, керівництво ЖЕКу спілкувалось із Вами по даному питанню персонально (НАСПРАВІ ЖЕК ПООБІЦЯВ НАДАТИ ПОВНИЙ ЗВІТ, ОДНАК ЦЬОГО НЕ ЗРОБЛЕНО І ДОСІ – авт.). Для ефективного діалогу управління наполеглево рекомендує мешканцям самоорганізовуватись у ОСББ чи будинкові комітети. Порушення термінів розгляду звернень згідно ЗУ "Про звернення громадян"контролюється виключно прокуратурою. ЖЕКи оформляють протоколи і підписують їх у мешканців».

Але головного: чому управління ЖКГ не домагається того, щоб ЖЕКи звітували про здійснені роботи і витрачені кошти, отримані від мешканців будинку, а також повідомляли про план робіт на рік на інформаційних стендах, які мали б бути біля кожного під’їзду, в управлінні ЖКГ так і не пояснили.

Та й навіщо. Незалежно від того, якісно чи неякісно працює чиновник, зарплата все одно капає…

Андрій Вацик

управління ЖКГ
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі