09:30, 6 червня 2014 р.
За мільйон гривень управління ЖКГ облаштує спортивні майданчики у Тернополі?
Понад 20 проектів рішень, які винесуть на найближчі засідання сесії Тернопільської міської ради, розглянули члени виконавчого комітету 5 червня.
Частина проектів стосувалася надання нежитлових приміщень в оренду, надання кімнат в гуртожитку, договорів дарування квартир малолітнім дітям, зміни статусу жилого приміщення тощо. Ці питання порядку денного розглянули дуже швидко.
Серед іншого йшлося на виконкомі й про проведення конкурсу з надання послуг з вивезення побутових відходів на території Тернополя.
- Тернопіль має схему санітарної очистки міста, яку спеціально для нас на замовлення розробила Державна агенція з питань інвестицій, – розповів міський голова Сергій Надал. – Таку схему мають менше 30 відсотків населених пунктів в Україні. І наступний наш крок – це оголошення конкурсу на вивезення твердих побутових відходів. Поки конкурс не проведений, діють угоди заключні раніше. Наразі на цьому ринку працюють троє операторів – ДП «Фірма Альтфатер Тернопіль» та два місцеві підприємці.
Найближчим часом депутатам міськради запропонують також внести зміни до бюджету на цей рік, пише ЗЗ. Про зміни, які плануються у головному фінансовому документі міста розповіла начальник фінансового управління міськради Надія Кучер.
- У проекті рішення «Про внесення змін до бюджету» передбачено виділити мільйон гривень управлінню ЖКГ для влаштування спортивних майданчиків, – повідомила начальниця. – Треба кошти також на відкриття груп в закладах освіти – 200 тисяч гривень, на проведення капітальних робіт на території внутрішньобудинкових проїздів – 200 тисяч гривень, міськраді на поповнення статутного фонду КП «Тернопільбудінвестзамовник» – 100 тисяч гривень. 20 тисяч гривень – для виготовлення проектної документації на освітлення, ремонт сходів і перил у парку «Топільче». 21 тисячу гривень необхідно виділити спортивній школі №2 для ремонту стелі, 100 тисяч – дитячій лікарні на ремонт інфекційного відділення. Окрім того, 4 мільйони 632 тисячі необхідно перекинути із міської ради фінансовому управлінню – це кошти, які раніше були передбачені для погашення гарантійних зобов’язань.
Члени виконкому також заслухали звіти про роботу начальників двох управлінь: матеріального забезпечення та інформаційних технологій і транспорту, комунікацій та зв’язку.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
15:31, 8 квітня
12:24, 15 квітня
16:45, 9 квітня
11:07, 11 квітня
27
live comments feed...