• Головна
  • Тернопільський аеропорт - полетимо чи пролетимо?
14:33, 15 липня 2011 р.

Тернопільський аеропорт - полетимо чи пролетимо?

Щодо Тернопільського аеропорту багато цікавих планів, про які ми вже писали (http://www.0352.com.ua/news/59659, http://www.0352.com.ua/article/58458, http://www.0352.com.ua/news/56699).
В місті прийнята Програма розвитку аеропорту «Тернопіль» на найближчий рік, за якою аеропорт стане сучасним, відповідатиме міжнародним стандартам, буде задіяний для прийому і відправлення пасажирів під час «Євро-2012». Планується створити сучасні злітно-посадочні смуги, змінити освітлення, обладнати  2 зали очікування та VIP-зал, пункт перепуску через державний кордон, сучасні камери схову, термінали. Передбачається залучити швейцарських інвесторів та зробити акцент на вантажоперевезеннях, тим більше що географічне положення Тернополя тому сприяє. Щодо обсягу фінансування всіх цих робіт, то йдеться про суму у майже 29 млн. грн. Четверту частину цих коштів передбачено у бюджеті, решта - позабюджетне фінансування.

А тим часом працівники аеропорту Тернополя вимагають погасити 646 тис. грн зарплатного боргу.  Наймані працівники Тернопільського обласного комунального підприємства «Фірма «Тернопільавіавтотранс» звернулася у Національну службу посередництва і примирення з трудовим спором до адміністрації підприємства, - поідомляє ЗІК,посилаючись на депутата Тернопільської обласної ради (члена бюджетної комісії) Володимира Чубатого.

Борги зі зарплати на підприємстві станом на 21 червня 2011 року становлять 646 тис.грн., є борги перед Пенсійним фондом. Якщо не вдасться вирішити конфлікт мирним шляхом, то підприємству доведеться продати частину свого майна, щоб розрахуватися з боргами. За словами депутата облради, останнім часом Тернопільський аеропорт практично не працює.

«Цьогоріч ми виділили з обласного бюджету через програму розвитку аеропорту «Фірмі «Тернопільавіавтотранс» майже півмільйона гривень. Однак через зобов’язання перед кредиторами комунальне підприємства отримало судові позови. Рахунки арештовані. Коли переглядатимемо бюджет після першого півріччя, виділимо аеропорту ще грошей. Програма розвитку на цей рік передбачає фінансування на суму два мільйони», – продовжив Чубатий.

Депутати Тернопільської облради знайшли ще один вихід з цієї ситуації.

«Розглянувши клопотання адміністрації комунального підприємства, комісія обласної ради підготувала проект рішення, яким дозволяла «Фірмі «Тернопільавіавтотранс» відкрити кредитну лінію у державному банку на суму 3 мільйони гривень на 5 років під заставу приміщення аеровокзалу (балансова вартість 750971 грн, – ЗІК.). Цих грошей вистачило, щоб покрити всі борги зі зарплати та перед Пенсійним фондом, зробити ремонт будинку аеровокзалу та відновити роботу летовища. За нашими підрахунками, якщо Тернопільський аеропорт прийматиме по два рейси на тиждень, то отримуватиме близько 200 тисяч гривень», – прокоментував Володимир Чубатий.

На сесійному засіданні Тернопільської облради 14 липня депутати не включили це питання у порядок денний. У підсумку ЗІК висловлює припущення, що можливо, на наступному пленарному засіданні сесії депутати включать це питання у порядок денний та розглянуть.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...