• Головна
  • Тернополяни скаржаться на некоректну роботу системи «Детранспорт»
14:00, 30 жовтня 2014 р.

Тернополяни скаржаться на некоректну роботу системи «Детранспорт»

У тому, що на системі "Детранспорт" інформація не відповідає дійсності, а на зупинки приїжджають не ті маршрутки, винні диспетчери, каже начальник управління транспорту і зв'язку Ігор Мединський.

В редакцію 20minut.ua неодноразово зверталися тернополяни зі скаргами на некоректну роботу системи "Детранспорт".

- Для чого взагалі ця онлайн-система транспорту, якщо там є не всі маршрутки, - обурюється тернополянин Олег. – Вже неодноразово стикався з тим, що в "Детранспорті" потрібної мені маршрутки №13 немає на лінії, а насправді вони їздять кожних 6-7 хвилин. Сам бачив, бо стояв на зупинці. Не знаю, куди скаржитися на таку невідповідність.
Тернополянка Вікторія Ткачук в суботу простояла на "Дружбі" хвилин 40, очікуючи на маршрутку №27.
- Постійно стежила за рухом транспорту на тому сайті. Дивлюсь, до моєї зупинки їде потрібна мені маршрутка, а насправді приїжджає з іншим номером – спочатку № 28, потім №33, №5… - пригадує дівчина. – Я підозрюю, що вони змінюють таблички маршрутів на автобусах, а на "Детранспорті" ця інформація не оновлюється… А шкода, бо насправді, хороший сайт придумали, дуже зручну. Ще б регулярно оновлювали всі дані і водії дотримувались графіків…

Як пояснив начальник управління транспорту Ігор Мединський, є дві причини, чому деякі маршрутки зникають з "Детранспорту".

- Деякі водії самі можуть відключати кабель, або ненароком десь зачепити, - говорить Ігор Мединський. - Інша причина - у диспетчерах, які повинні постійно подавати інформацію в систему зв'язку і оновлювати її, якщо та чи інша маршрутка змінює маршрут. А вже звідти інформація про маршрути передається на сайт.

За словами пана Мединського, до диспетчерів з управління неодноразово звертались із скаргами на їхню роботу, проте вони на це не реагують.

- Усього є дев'ять диспетчерів і наразі ми працюємо над тим, щоб створити структуру, яка б керувала їхньою роботою, - каже Ігор Мединський. - Але на це потрібні кошти. Наразі, якщо тернополяни бачать такі порушення, то вони можуть писати скарги в управління транспорту, а ми вже розбиратимемось із цим питанням.

Проте 90% громадського транспорту на сайті "Детранспорт" відображається, запевнив Ігор Мединський.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Тернопіль #скарги #система "Детранспорт"

Коментарі

Оголошення
live comments feed...