
19:15, 13 вересня 2011 р.
Одягаємось в слова
Зустрічають по одязі … і чим екстравагантніший він у тебе, тим більше шансів запам’ятатись оточуючим.
Сьогодні брендовими стають речі із «кричущими» надписами та яскравими малюнками. Майже кожен третій у своєму гардеробі має футболку «I love NY» або «Дякую, Боже, що я не москаль». Закохані чіпляють на себе ярлики, на кшталт, «He is mine» або «Я одружена», а «трудоголіки», не боячись керівництва, впевнено одягають речі зі словами «Робочий день скорочує життя на вісім годин».
- Мені здається, що одяг із різноманітними надписами був цікавим ще зовсім до недавнього часу. Однак, коли майже кожен носить елемент гардеробу з малюнком чи тим же надписом, знайомим навіть бабцям у тролейбусі, то це втрачає інтерес. Навіщо взагалі таке одягати? Мені особисто дуже подобалась абревіатура «I love NY», щоправда теж до моменту, поки вона не стала банальною «попсою», - розповідає тернополянин Андрій.
Одяг – це відображення внутрішнього світу та стану душі; одяг – це своєрідна візитна картка, яка презентує людину у різних життєвих ситуаціях.
Наприклад, аби заохотити до батьківства, можна презентувати футболку «Найкращий тато в світі», студентам варто придбати речі із натяком на канікули «Мені негайно потрібні вихідні», а дівчині, аби одразу ж попередити свого хлопця про те, що чекає його в майбутньому, варто купувати одяг із надписом «Мене не потрібно носити на руках. Я сяду тобі на шию». Окрім того, що такі дотепні й оригінальні надписи на одязі зовсім не складно зробити власноручно, або ж просто замовити:
- Я часто замовляю футболки із власними надписами та зображеннями. Першою була футболка з надписом «body». Це тег мови розмітки HTML і означає початок тіла документу. Зазвичай такі футболки носять люди, які мають відношення до веб-розробки чи веб-дизайну. Я, як один з них, хотів мати таку ж. Ще у мене є футболка із пташечкою-логотипом сервісу «twitter» та нійкнеймом в ньому. Твіттер - це сервіс мікроблогінгу, який дуже сильно набирає (чи вже набрав) популярності в світі, зокрема й в Україні. Метою такої футболки було знайти інших «твіттерян» в рідному місті. Остання футболка, яку я замовив зовсім нещодавно, з надписом «SEO GURU». SEO - це те, чим зараз займаюсь, і сфера, в якій працюю, - розповідає студент факультету комп’ютерних технологій Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола.
Також доволі часто люди носять речі із надписати, перекладу яких не розуміють. З цього можна робити висновки, що людина просто не замислюється над цим, або їй просто байдуже, яку інформацію вона несе у світ:
- Людина, одягаючи на себе речі із певним висловлюванням, своєрідно проектує власні переконання, переживання та бачення світу. Саме таким чином вона може вільно висловити свої думки та наміри. Це своєрідний спосіб «крикнути» усім оточуючим: хто я? що я думаю? – розповідає психолог ЗОШ № 26 Олена Абухажар, - Якщо це робиться у прийнятній для суспільних норм формі, то, я вважаю, особливої шкоди для власника тієї чи іншої речі та для оточуючих це не наносить. Проте є варіанти, коли молодь, особливо діти підліткового віку, яким дуже характерно в цей вік навішувати так звані ярлики, виставляють на загал речі, які агресивно та некоректно впливають на оточуючих та на їх сприйняття світу. Тому, з моєї точки зору, слід ретельно підходити до вибору власних речей.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
19:00
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...