09:00, 16 вересня 2015 р.
Комунальна приймальня: захисти своє право на добробут!
Роз'яснення щодо нововведень в сфері житлово-комунального господарства, консультації з питань роботи державних та муніципальних органів комунальної сфери, практична допомога у вирішенні реальних проблем споживачів – лише частина компетенції "комунальної приймальні".
Цю службу створила міська "Самопоміч, бо комунальні питання на часі.
- В нас, вже майже рік, діє "юридична приймальня", - каже голова міської "Самопомочі" Андрій Грицишин. - Її послугами скористалось уже більше 2500 тернополян. Хтось приходив за допомогою в цивільних справах, хтось просив захистити майнові права, були й такі тернополяни, які шукали об'єктивних роз'яснень в кримінальних справах. Разом з тим чимало міщан приходили саме з проблемами сфери ЖКГ. То ж спочатку в форматі "юридичної приймальні" утворився відділ консультування щодо субсидії та їх нарахування, а згодом окрема "комунальна приймальня". Там працює декілька людей. Вони приймають громадян один раз в тиждень, а в інші дні шукають шляхи вирішення проблем разом з тими, хто прийшов.
Саме разом з людьми, бо одне з правил "Самопомочі": вирішувати проблему не замість людини, а спільно з нею. Це ефективніше. Крім того людина більш впевненіше поводиться в майбутньому, може допомогти рідним в подібних питаннях.
- Якщо людині не вдається прийти на прийом в четвер, то консультацію можна отримати в тій самій "юридичній приймальні", яка діє щодня, - говорить учасник "Самопомочі", співкоординатор приймальні Михайло Федишин. - Якщо юристи не зможуть знайти відповіді на запитання чи шляху вирішення проблеми, викличуть когось з наших фахівців сфери ЖКГ або ж передадуть справу нам.
Звернень, від початку існування примальні, а це лише два тижні – більше трьох десятків.
- В людей є багато запитань, бо ж відбулись фундаментальні зміни в законодавстві, - каже інший співкоординатор "комунальної приймальні", голова спілки голів ОСББ м. Тернополя Сергій Лупак. - Взяти хоча б можливість відмови від послуг жеку та пошуків надавача послуг. Чи приміром можливість самоорганізації в будинку, навіть без створення ОСББ. Хоча, як показує досвід, їх таки краще створювати бо тоді всі кошти людей йдуть на їх будинок, а пріоритети потреб визначають самі громадяни. В нашій приймальні, зокрема, можна отримати чіткі інструкції і допомогу в створенні ОСББ "з нуля". Можна поспілкуватися з головами вже існуючих об'єднань і почути правдиві аргументи "за" і "проти".
ДОВІДКА
Працює "комунальна приймальня" щочетверга з 14 до 17 години на Руській, 52 (2 поверх). Проте, якщо питання нагальне, можна звертатися в "юридичну приймальню", яка працює щоденно за тією ж адресою. Прийом за попереднім записом телефоном 52-27-27.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
12:52, 20 січня
11:00, 15 січня
11:23, 14 січня
12:31, Вчора
10:37, Вчора
live comments feed...