Тернополяни дивуються, навіщо погіршують діючі тролейбусні маршрути?

Зміни у тролейбусній мережі викликають невдоволення та критику тернополян.

Нещодавно активісти почали збирати підписи для того, щоб лишили без змін маршрут №1, і керівництво управління транспорту таки відмовилося від цієї затії.

Водночас у спільноті Формуємо нову мережу громадського транспорту Тернополя звертають увагу на недолугість й інших змін.

«Сподіваюсь, ось цей варіант тролейбусного маршруту №3 є невдалим експериментом і його перед затвердженням нової транспортної мережі повернуть до попереднього вигляду. Ну скажіть, невже пасажиропотік з Аляски на Східний, ще й з гаком через Злуки, більший, ніж у напрямку центру міста? Чи хтось буде чекати на Тр8, який їздить раз на 25-30 хвилин? Так, сполучення Аляски зі східний повинно бути, але ж не потрібно ламати існуючі і вже накатані маршрути!

Якщо вже сполучили Аляску зі Східним, то чому немає маршруту у зворотньому напрямку - від Лесі Українки на Леся Курбаса? Якщо людину зранку кудись привезли, то увечері її, може, таки варто назад відвезти?

У результаті маємо таку ситуацію. Зі Східного через центр на ринок маємо аж три маршрути тролейбусів: Тр3, Тр4 і Тр5 (через Довженка).

Наступне. Пустили Тр5 по Довженка. Так, це добре, є сполучення з центром і ринком. А назад як? Через усе місто? Якби на Довженка продовжили Тр2, ефект був би такий же, як із Тр11 - люди масово б користувались ним.

А Довженка з ринком могла би сполучити 12-та маршрутка (замість розвороту на Збаразькому кільці), яка через Малишка і "горбатий" міст значно швидше доїде, ніж тролейбус через Бандери і центр міста. Тим більше, що наразі неможливо пустити тролейбуса з ринку на Східний напряму - через різкий поворот від Гоголя на міст, коли тролейбусу доводиться частково виїжджати на зустрічну смугу. Хоча при великому бажанні цей недолік можна усунути», – пише тернопільський журналіст Антон Марчевський.