Причиною аварій все частіше стає безвідповідальна поведінка водіїв на дорогах, які перестали боятися «радарів». Ще кілька місяців перехідного періоду від Державтоінспекції до патрульної поліції тернопільські водії їздитимуть без пильного контролю.
А з новими правилами – нові проблеми. Чи готова Тернопільщина до практичного застосування нововведень на дорогах, з’ясовували журналісти ТТБ.
Лише за три тижні листопада 62 людей потерпіли у ДТП, четверо загинуло. Тривалий час в області простежується збільшення випадків аварій на дорогах.
Нові поліцейські, яких сьогодні відбирають на патрульну службу, до роботи приступлять не швидше березня. Втім, їх лише 200, і територія їхньої відповідальності - місто Тернопіль і Тернопільський район. Інші райони ще рік залишатимуться без контролю на дорогах.
Більшість тернопільських водіїв взагалі не цікавились реформою, знають лише про штрафи і бали, які запрацюють ще не скоро.
Найбільш проблемним нововведенням тернополяни назвали відповідальність за порушення власника авто, а не водія, хоча дуже часто це різні люди.
Прийдешні зміни стануть справжнім головним болем для власників транспортних засобів, які не продавали, а передавали свої авто в користування за Генеральним дорученням. Саме така схема продажу була поширена до 2013 р., оскільки дозволяла продавцям заощадити на податку при продажу авто і зборі в Пенсійний фонд. Тепер заощадливим продавцям доведеться терміново розшукувати покупців і просити їх офіційно оформити угоду. При цьому їм світять чималі витрати