Тернополяни обуруються нав’язливим сервісом однієї з телекомунікаційних фірм

Компанія "Воля", яка є одним з операторів кабельного телебачення та провайдером Інтернетом, набридла тернополянам своїм нав’язливим сервісом.

Періодичні телефонні дзвінки та смс з різними пропозиціями чи нагадуваннями починають дратувати жителів міста.

Своїми емоціями після чергового дзвінка з компанії поділилася на своїй сторінці в Фейсбуці тернополянка Любов Вовк.

"ВОЛЯ!!! Я вас благаю, поставте навпроти мого номера телефону велику жирну галочку і напишіть червоними буквами НЕАДЕКВАТНА - НЕ ДЗВОНИТИ!!! 
Бо ваші менеджери солодкоголосі потратять годину свого часу на спілкування зі мною, але ніяких заявок на підключення вашого золотого і мегакосмічношвидкісного інтернету я подавати не буду! Не тому, що я не хочу швидкісного інтернету. А тому що я ненавиджу нав'язливий сервіс!!! Ну хіба це нормально - до мне періодично видзвонюють представники компанії, я всіх їх прошу видалити мій телефон з бази, задовбую питаннями звідки він там взагалі з'явився, пояснюю чому мене не цікавить їхня тільки для мене акційна і тільки сьогодні дійсна пропозиція (яка насправді діє між іншим вже мені півроку). Гррр. 
Хтось користується цим інтернетом? Ви по своїй волі його підключали чи вас просто задовбали проханнями це зробити і ви підключили шоб вам дали спокій???
п.с. Подзвонила на якусь гарячу лінію "Волі" і попросила видалити мій номер з бази. Сказали що видалили. Хоча ще влітку, мені пригадується, я кажись уже видаляла його звідти((((", – написала Любов Вовк.

У коментарях люди пишуть все, що думають з приводу діяльності компанії. І позитивних відгуків серед коментарів – обмаль.