У соцмережах розповсюдили інформацію про заробітки українських інстаблогерів. У Telegram-каналі Пліткарка з’явилися прайси на рекламу популярних інфлюенсерів. Там розповіли про те, скільки заробляють Діма Варварук, Юлія Верба, Наталі Литвин та Ірина Пістрюга.
Після оприлюднення цієї інформації користувачі соцмережі Facebook дискутують: чи дійсно блогери це професія, та чому за 15 секундну сторі вони отримують місячну зарплату середньостатистичного франківця. Тим часом податкова вже перевіряє доходи відомих блогерів, пише "Галка".
Ціни на рекламу Діми Варварука коливаються від 3 тисяч гривень до 20 тисяч. Нагадаємо, що відео з його участю очолило рейтинг українських переглядів у Ютуб.
Скільки заробляють: у мережі з’явилися "прайси" популярних інстаблогерів (ФОТО)
14:07, 28 грудня 2020 р.
Суспільство Реклама у блогерки родом із Тернополя Наталі Литвин, що має однакову із Варваруком кількість підписників, може коштувати 9 тисяч гривень. Загалом вартість її співпраці коливається від тисячі гривень і аж до 23 тисяч.
А ось в Іри Пістрюги, за життям якої спостерігає 813 тисяч людей, вартість реклами у сторіс буде коштувати від 5,5 тисяч до 8,5 тисяч гривень. Також можливе просування товару в дописі із фото та сторі (11 тисяч гривень) та пост із відео(14 тисяч).
Найдорожче коштують рекламні послуги блогерки із Франківська Юлії Вербинець – Verba. Так, за одне розмовне сторі Юлі потрібно заплатити 12 тисяч гривень. Тоді як два коротких записи коштуватимуть вже 15 тисяч.