Міністерство цифрової трансформації надало операторам інструменти для боротьби зі спам-викликами та навʼязливою рекламою.
Згодом оператори блокуватимуть спам, рекламу та потенційно шахрайські дзвінки. Відповідні зміни передбачає постанова Кабінету Міністрів № 761, повідомляє Мінфін з посиланням на Мінцифри.
Міністерство цифрової трансформації надало операторам інструменти для боротьби зі спам-викликами та навʼязливою рекламою.
Фото: freepik.com 7
За словами міністра цифрової трансформації Михайла Федорова, ці зміни вводитимуть поступово, щоб дати час операторам на технічні доопрацювання.
Як це працюватиме
Компанії мають укласти договір з оператором та зареєструвати номери, щоб дзвінок не вважався спамом.
Якщо спам-виклик усе ж стався — повідомляєте про це свого оператора, і номер спамера заблокують.
Що ще змінить постанова Українцям у зоні бойових дій не блокуватимуть SIM-картки за несплату, а під час першого під'єднання до мережі отримаєте безоплатний пакет, щоб поспілкуватися з рідними. Побачити всі витрати за номером та скасувати платні послуги можна буде в особистому кабінеті. Швидкість інтернету обовʼязково буде вказуватися в договорі. Якщо швидкість нижча — зможете подати скаргу до регулятора сфери НКЕК або звернутися до суду.
«Ухвалення постанови — революційний крок для телеком-сфери. Ми створюємо чіткі й прозорі правила гри для ринку, у центрі якого — людина та її права», — йдеться у повідомленні.