Програма “УЗ-3000”, яку запускає “Укрзалізниця”, насамперед діятиме на напрямках до прифронтових міст і не стосуватиметься преміум-сегменту перевезень.
Як пояснив голова правління АТ “Укрзалізниця” Олександр Перцовський під час зустрічі з журналістами (цитує ТСН.ua), основна мета ініціативи — збільшити пасажиропотік у непікові періоди та зробити подорожі доступнішими для людей.
За словами Перцовського, прибутки “Укрзалізниці” від пасажирських перевезень далекого сполучення становлять близько 7 млрд грн на рік, тоді як витрати сягають 20 млрд грн. Без державної підтримки для покриття різниці компанії довелося б підняти ціни на квитки у 3–4 рази, а на приміські рейси — навіть у десять разів.
Керівник додав, що лише у лютому минулого року близько 700 тисяч місць у потягах залишилися невикористаними. Тому нова програма дозволить ефективніше заповнювати порожні вагони і водночас забезпечити дешевші поїздки для пасажирів.