• Головна
  • За проїзд по дорогах Тернопільщини доведеться платити?
20:00, 31 січня 2016 р.

За проїзд по дорогах Тернопільщини доведеться платити?

Ізраїльський та китайський бізнес готовий інвестувати у будівництво тернопільських доріг на умовах концесії. Мова йде про нову об’їзну довкола Тернополя (довжина – 44 км) та дорогу від Стрия (Львівська обл.) на Дубно (Рівненська обл.) протяжністю 122 км.

Якщо проект вдасться втілити в життя, то за проїзд по таких дорогах доведеться платити.

– До нас надійшла ініціатива китайських та ізраїльських інвесторів з приводу можливості будівництва в Тернопільській області концесійних доріг. Мова йде про повністю приватні інвестиції. На початку лютого планується предметна зустріч з цього питання. Я «за» такий варіант розвитку подій, бо силами держави зараз не можливо вирішити проблеми доріг у Тернопільській області й загалом в Україні, – зазначив голова ТОДА Степан Барна і додав, що ці нові дороги будуть платними. – Це не означає, що не буде існуючої дороги. Просто у водіїв буде вибір: їхати теперішньою безкоштовною дорогою чи новою, але платною.

Для місцевої влади питання доволі актуальне. Бо нині гострою є проблема руйнування державних доріг транзитними великогабаритними транспортними засобами, пише Номер один.У випадку наявності платних доріг, транзитний транспорт зможуть пустити саме ними.

Наразі відомо, що закордонні інвестори готові вкладати гроші в дороги за умови єдності позиції центральної та місцевої влад. На сьогодні пропозиції проходять узгодження в Адміністрації Президента, наявні відповідні гарантійні листи від Кабміну та готується документація в обласній адміністрації. Тобто всі зацікавлені сторони дивляться на цей проект в одному напрямку. Державні мужі сподіваються, що й громади їх підтримають.

– Однозначно, рішення має приймати в тому числі й громада. Зі своєї сторони зауважу, що громади самі будуть зацікавлені в реалізації цього проекту, адже у їхній бюджет надходитиме плата за оренду землі, по якій проходитиме дорога, акцизний збір за продаж пального на АЗС, а також розвиватиметься інша придорожна інфраструктура, – зауважив тернопільський губернатор.

Разом з тим, питання поки не врегульоване на законодавчому рівні.

– Зараз у Верховній Раді розглядається варіант прийняття закону Про конвенцію, згідно з яким буде можливою передача доріг інвестору в оренду на 25 років, після чого він повертає їх державі або громаді, – резюмував Степан Степанович.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Тернопільщина #платна дорога #інвестори
ТОП новини
Спадщину тепер не отримаєте: українцям розповіли про нюанси, які потрібно обов'язково врахувати
"В Україні шириться страшна хвороба, інфекція вражає очі та нервову систему": біль і жар неминучі, діти і дорослі у біді
"Водії не чекали цієї радикальної процедури від ТЦК, мобілізація несе швидкі покарання": 4-м групам залишать права
"Ці 6 категорій чоловіків втратять бронювання і будуть мобілізовані, йде тотальне скасування відстрочки": повістки і ТЦК
Оголошення
live comments feed...